Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt om Analyticsbogen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg blev selv rigtig glad, da jeg forleden fik en nyhedsmail om at Analyticsbogen endelig er klar til handel.

Til dem der ikke ved hvad det er, så er det den hidtil mest dækkenden danske bog om brugen af Analytics. Der er både det tekniske med installation af Analytics, men også alt om sporing, optimering osv. Læs evt. mere her: http://www.analyticsbogen.dk/ 

Nu synes jeg jo så det kunne være rigtig relevant med en tråd herinde, hvor vi diskutere indholdet i bogen, og hvor vi kan samle eventuelle spørgsmål, og lære af hinandens problemer. Måske kan vi endda få forfatterne forbi og deltage i diskutionen.

Jeg har endnu ikke købt bogen. Ikke pga. manglende lyst eller penge, men blot fordi jeg gerne vil have tiden til at læse og implementere ændringerne før jeg køber bogen.

Er der andre herinde der har købt bogen?

Jeg er sikker på at den er GULD værd. Bare kig på den ene forfatter, og hans site www.kondomaten.dk Så vidt jeg husker, så konverterer han mere end 7%!!!! ikke dårligt skulle jeg da vist nok lige hilse og sige!

Hilsen Morten

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 16:23

Jeg blev også superglad da jeg fik den email.

Bogen er købt, men jeg har endnu ikke nået mere end de første par kapitler.

Jeg satser på at lave en anmeldelse af den når jeg er færdig. Selvom jeg kun har læst 2 kapitler er jeg sikker på den er den bedste investering alle hjemmesideejere kan lave i 2010.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:06

Analyticsbogen var længe ventet, men hold da op den var værd at vente på! Købte bogen på udgivelsesdagen, og har siden pløjet den igennem. Og kan kun sige en ting.. value for money!

Hvad enten du er nybegynder eller øvet, så har analyticsbogen noget at byde på, og hvis du bare er den mindste smule seriøs omkring dit website så er du nødt til at købe bogen.

Læs min anmeldelse af analyticsbogen her

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:24

Jeg har nu også meldt mig ind i klubben af folk, som både har læst Analyticsbogen og skrevet en anmeldelse af den.

Hvis jeg skal opsummere ganske kort her for mine med-Aminoer, så er konklusionen:

Køb den bog, hvis du har en webshop eller hjemmeside, og du ikke i forvejen har godt styr på din webanalyse og Analytics. Der er rigtigt meget god information lige fra lette guider udi det rent tekniske til et væld af input på, hvad man bør analysere på, og hvilke informationer man kan få ud af Google Analytics. Som jeg kalder bogen i anmeldelsen, er den et must-buy.

Hvis du alligevel insisterer på at læse, hvad jeg har skrevet, så kan du læse mere her.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:35

Jeg vil også anbefale alle at læse Analyticsbogen. 

Alt for få danske webshop og hjemmeside ejere har i dag et ordentligt tag på Google Analytics og jeg ser ugentligt en ny kunde, der bliver overrasket over hvordan fordelingen af indtjening er på hans trafikkilder - Dette er selvom vedkommende allerede har en rimelig avanceret Analytics konto.

Gør dig selv en tjeneste og køb bogen i dag - Hvis du øger din hjemmesides profit med 10 % er dette gældende for alle dine trafikkilder - ikke bare AdWords eller SEO

Læs mere her: www.analyticsbogen.dk

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)