I forgårs bliver jeg kontaktet af en Dansk virksomhed, som ønsker 50 stk. af en af vores varer leveret... Kunden beder om en deadline samt en pris... Jeg går i gang med at udregne et tilbud, har adskillige samtaler med vores Italienske leverandør...og afgiver herefter et RIGTIGT GODT skriftligt tilbud til kunden... I går hører jeg ikke noget...til morgen modtager jeg dette svar: "Du er for dyr! Vi er vant til at købe til indkøbspris"!
Nu er det så, at jeg bliver jeg sur! Jeg har brugt en masse tid på denne kunde, fået en god pris hjem til dem! De sikrede sig forøvrigt, at vi også betalte både shipment fra Italien samt fragten til kunden! HVOR er det lige, at MIN Business er ???!!!
Okay så...vi omdanner MILLA-PETIT Denmark til en GAVEBOD, hvor man kan få varerne GRATIS!!! WHY NOT!!! ARGH!!!
P.S. Det står selvfølgelig enhver kunde frit for om man takker Ja til et tilbud :) MEN...DENNE komplet USERIØSE begrundelse...ARGH!!!
AHhhh...så kom det ud...det lettede |
Milla-Petit Denmark / ItalianBags:til morgen modtager jeg dette svar:
Du fik da i det mindste et svar, jeg regner tit tilbud forgæves og er jeg for dyr ja så sætter jeg da pris på at få en mail om det, jeg mener hellere en mail end at blive igoneret hvilket sker ret tit.
/allan