Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigheden i uddannelse

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Uddannelse er vel også et spørgsmål om basal viden, og om at kunne føre en nogenlunde fornuftig samtale , og ikke et spørgsmål om penge.

Se blot på "paradise" eller hvad de udsendelser nu hedder - tyder ikke på de har de helt lange uddannelser Indifferent.

Korrekt. Men livet's skole er meget mere effektiv hvis du vil lære at føre en fornuftig samtale.  

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Nej hvor bliver jeg i dårligt humør af alt det Jante!

Øhhh hvor?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det mener jeg nu ik... Der er forskel på en drøm, som alle jo har, og så at ens største drøm er rigdom og berømmelse uanset konserkvenserne...

Ahh.. nu strammer du den.

Alle unges drøm er ikke at have rigdom. Berømmelse er der sikkert nogen der vil: Fodbold, sangere osv.

Og uanset konserkvenserne.. den holder ikke.. Ingen ville sælge deres familie. Det er jeg sikker på. 

 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare helheden i dine indlæg.

Hvis man er opsat på at man vil tjene mange penge og dedikeret nok kan det lykkes for de fleste. Men det er klart at hvis man går og slentrer den og tænker: "Det er jo ligemeget bare vi alle er glade" - så kommer man ikke langt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon:

Ahh.. nu strammer du den.

Alle unges drøm er ikke at have rigdom. Berømmelse er der sikkert nogen der vil: Fodbold, sangere osv.

Og uanset konserkvenserne.. den holder ikke.. Ingen ville sælge deres familie. Det er jeg sikker på. 

Hvis prisen var rigtig, så havde jeg godt kunnet finde på at sælge min mor og far da jeg var på din alder. Smile

 

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Hvis alle lavede hvad de helst ville, ville det hele ligne en stor badeferie. Et af de største, for ikke at sige DET STØRSTE drivmidldel i forretningslivet, og også blandt iværksættere er PENGE.

 gid alle ikke tænkte så meget på penge , selv cykler jeg 40 km til skole og arbejde om vinteren ,

jeg gider ikke have fjersyn , det eneste jeg har er min computer og hygger samme med mine venner .

vidste alle tænkte som mig ville verden være uden forurening og jeg har aldrig modtaget bistands hjælp eller social ydelser ,jeg vil klare mig selv og jeg  vil ikke tjene de store penge for hvad skal jeg bruge dem til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon :

"Korrekt. Men livet's skole er meget mere effektiv hvis du vil lære at føre en fornuftig samtale. "

En grundliggende uddannelse hjælper nu godt på vej Smile

Jo "dummere" et folkefærd er , jo nemmere er de også at manipulere.

Se på Cambodia , under Pol Pot blev alle intellektuelle udryddet, og kun uuddannede blev tilbage.

Det gir sku ikke rigtig et fremgangsrigt land Indifferent

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo også meget ideelt. Men verden er meget materialistisk, mig selv inklusiv. Det betyder meget for mig at kunne købe det jeg vil og køre i en fed og hurtig bil.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Simon :

"Korrekt. Men livet's skole er meget mere effektiv hvis du vil lære at føre en fornuftig samtale. "

En grundliggende uddannelse hjælper nu godt på vej Smile

Jo "dummere" et folkefærd er , jo nemmere er de også at manipulere.

Se på Cambodia , under Pol Pot blev alle intellektuelle udryddet, og kun uuddannede blev tilbage.

Det gir sku ikke rigtig et fremgangsrigt land Indifferent

Som jeg også har været inde på før, så jeg enig i at der er en gruppe mennesker som skal have en uddannelse. Og de mennesker bliver heldigvis skabt med det mind - Om det kommer oppefra, ved ingen.

Men jeg mener stadig ikke at man er lykkelig hvis man tager en uddannelse pga. ens mor og far.. hvilket nogen gør. 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Ahh.. nu strammer du den.

Alle unges drøm er ikke at have rigdom. Berømmelse er der sikkert nogen der vil: Fodbold, sangere osv.

Self ik alles, men det er rigtig manges... Ellers ville alle de der reality programmer ik være så populære...

Simon:

Fashion-Seller:

Det mener jeg nu ik... Der er forskel på en drøm, som alle jo har, og så at ens største drøm er rigdom og berømmelse uanset konserkvenserne...

Og uanset konserkvenserne.. den holder ikke.. Ingen ville sælge deres familie. Det er jeg sikker på. 

Nu er det at sælge sin familie jo heller ik rigtig noget der kan praktiseres... Men lad mig omformulere det til, at mange vil krydse mange grænser, og udstille sig selv meget, for at opnå en drøm, som de har. Og dem som så endelig når målet, der ender en stor del altid med at blive skuffet, da det liv slet ik var som de forventede...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)