Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigheden i uddannelse

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I bund og grund er uddannelse ved bare et "kvalitetsstempel" for de som ikke har erhvervserfaring i mine øjne. Altså, jeg er selv uddannet men hvis jeg skulle søge job i dag, ville min erhvervserfaring klart overskygge min uddannelse - det er jeg overbevist om.

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om man kan tjene flest penge ved at være uddannet eller u-uddannet er vel ikke relevant. Statistisk set er det i hvertfald mange u-uddannede (og uddannede), som i disse dage betaler halve og hele mio. for en MBA, i erkendelse af, at deres vidensniveau ikke er højt nok.

Personligt er jeg helt overbevist om, at en uddannet iværksætter har bedre chancer for succes end en u-uddannet.

Dbh. Aleksander :-)

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det at en uddanndelse kun er et kvalitetsstempel er noget vås. Vi har nu og engang brug for mennesker som er sat ordentligt ind i tingene. Og man kan nu sagtens være uddannet og så stadig være iværksætter, især fordi folk så beskæftiger sig med noget som de virkelig kan. Jeg synes jeg ser mange "små iværksættere", som bare skyder pile ud i luften for så at ramme en guldåre.

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders: