Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man må ikke reklamere for dildoer i Holstebro!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over denne historie om en sexshop i Holstebro: http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1305583.ece. Indehaveren har fået en bøde på 2.500 kr. for at der på hans gadeskilt er en reklame for en dildo. Personerne på billedet har endda tøj på. Jeg mener det er helt hen i vejret, hvad mener I?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kalundborg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i skoven .. Det ligner jo ikke engang dildoer . BIllederne er også mere sensuelle end vulgære imo.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Cult må have nøgne piger eller reklamer med meget sexuelle undertoner i alle busskure (hedder de det?), men en sex butik må ik have en uskyldig reklame...

FAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke lige den paragraf der ligger til grund for bøden, men så vidt jeg ved er dildoer ikke ulovlige, det skulle lige være ifølge den nye våbenlov. Smile Men hvis man kan forbyde dildoreklamer i Holstebro, så kan man vel også i aviser, blade og på nettet. Mærkeligt at der stadig må sælges mandeblade på tankstationerne i Holstebro, når man åbenbart er ved at indføre sharia lovgivning Huh?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu synes jeg lige, at vi skal lægge de skæve "jeg har ubegrænset ytringsfrihed"-briller fra os.

Havde der kun gået voksne ned gennem den pågældende gade - eller havde der været tale om en skillevej til istegade i København, så havde der ikke været noget problem. Men hvor er vi ærlig talt henne, hvis man begynder at reklamere med onaneringsprodukter på åben gade, hvor børn og unge normalt passerer?

Jeg synes ærlig talt at sex efterhånden er kørt ud på et sidespor. Der er altså en grund til, at unges gennemsnitlige seksuelle debut er faldende og der bliver flere og flere unge mødre i Danmark. Hvis man synes det er en ideal udvikling, så er det jo bare fint. Men der er helt sikkert også nogle problematikker forbundet med det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ahyldig:

Nu synes jeg lige, at vi skal lægge de skæve "jeg har ubegrænset ytringsfrihed"-briller fra os.

Havde der kun gået voksne ned gennem den pågældende gade - eller havde der været tale om en skillevej til istegade i København, så havde der ikke været noget problem. Men hvor er vi ærlig talt henne, hvis man begynder at reklamere med onaneringsprodukter på åben gade, hvor børn og unge normalt passerer?

Jeg synes ærlig talt at sex efterhånden er kørt ud på et sidespor. Der er altså en grund til, at unges gennemsnitlige seksuelle debut er faldende og der bliver flere og flere unge mødre i Danmark. Hvis man synes det er en ideal udvikling, så er det jo bare fint. Men der er helt sikkert også nogle problematikker forbundet med det.

Loven gælder vel ens for alle uanset, om man er en sexshop, en læskedrik producent eller what ever...

Derfor er det også totalt misvisende, at man straffer nogle for et lille skilt, mens andre må klistre plakater op alle vegne inkl alle busskure...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Loven gælder vel ens for alle uanset, om man er en sexshop, en læskedrik producent eller what ever...

Derfor er det også totalt misvisende, at man straffer nogle for et lille skilt, mens andre må klistre plakater op alle vegne inkl alle busskure...

Det er vi fuldstændig enige i. Men nu er det ikke alle i denne tråd, der har præsenteret en holdning af, at det generelt set ikke er okay.

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh ja i vejle har vi et værer eksempel.
2 butikker på samme gade ,
en Sex shop der meget diskret skilter for deres produkter(de har så vidt jeg ved ikke fået nogle bøder for det)
og i den anden ende et solarium der hele vejen ud over ruden har plastret en let påklædt dame der viser babser ud alles..... det må da være lige så forkert.... den er der sjovt nok heller ikke nogen der brokker sig over, eller nu vi er i gang hvad er det næste må vu så heller ikke se de flotte reklamer for sexet undertøj der bliver plastret op med 3-4 måneders mellemrum... ?

syntes den har fået lov at gå for langt i holstebro. der skal være plads til alle, enig.
men når der er tale om så uskyldig reklame(vi snakker reklame der fra tid til anden overgåes af EB´s forside) Nej så længe man kan gøre det på en ordenlig diskret måde så man kun anstøder de meget snævert synede så må det være ok !

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg ikke lege dommer for om det er iorden eller ej, for personlig rør det mig ikke men kan godt se problematikken i at børn bliver tvangs indlagt til at se sex reklamer.

Men mon ikke de har ført den ind under en lokal politi vedtækt der gør at det er tillat i feks istedgade men ikke i holstedbro?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)