Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer er flinke & hjælpsomme personer !!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

 

Big SmileHej alle !

Jeg synes der er rart "herinde".

Jeg synes I er fantatiske og de fleste altid meget hjælpsomme, lige meget hvad emnerne er.

Det er også meget tankevækkende, at mange af jer er selv selvstændige, som skal tage tiden til dette ud af en i forvejen fyldt kalander.

Hvor kommer dette overskud fra ???

Der må formodentlig være en særlig "AMINO ÅND" herinde.

I/vi er vel også noget "særligt" siden der trods alt altid er væsentlig flere "kryster" , der kigger med fra fra "sidelinien". Istedet for at deltage aktivt selv i en god sags tjeneste.

Nu er jeg selv håndværker, og det er ikke dem der er flest af, ihvertfald ikke som aktive. Her ved jeg at mange er jer går glip af noget værdifuldt.

WinkMen afslutningsvis tak til jer alle.

 

Bedste hilsener

SmileIb Abildgaard, H.D.

Malermester & farvehandler

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da nogle pæne ord :)

Der er jo mange grunde til at Amino'er som regel er mere hjælpsomme.Bla. at alle støtter op om hinanden da det er jo en del mere krævende at være selvstændig fremfor lønmodtager.

Derudover giver det jo også god "credit" både på Amino men også Google at man hjælper andre og fremstår som "ekspert".

Og afslutningsvis kan man jo bare konkludere at selvstændige bare er mere positive mennesker, som brænder for det de laver Stick out tongue

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

høster som man sår. vi har jo alle været dem som tog og med erfaring og viden så kan man også begynde at bidrage!

det er ikke altid at ovenstående går hånd i hånd men så er der nogen der giver mere end de får og så er der nogen der får mere end de giver. summen af dette er vist nok amino :-)

Ja uden at nævne de andre fordele som der er eller kan være for nogle eks link til online virksomheder (det er jo ikke alle) gode tilbud, man kan udbyde sin service/varer på amino osv osv.

Og heyy!! Jeg er også i håndværkerbranchen!

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun sidde og smile over dette indlæg, da jeg idag, via "en amino" fik mig et super lager og kontor til en rigtig god pris. 

Der ud over har jeg fået svar på mange spørgsmål herinde, læst ufattelig mange tråde igennem, som regel ud på de sene timer.....Smile, blevet klog på ting uden for min brance, samt hjulpet folk som man selv er blevet hjulpet.

Kan kun tilslutte mig de positive tanker om Amino.

BTW, er også håndværker......Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan kun bifalde de tidligere indlæg. Jeg har nu været med i snart 3 måneder, og må indrømme at Amino er et utroligt anderledes forum på den positive måde Cool

For mit eget vedkommende har det være meget lærerigt, ligesom jeg får skærpet alle sanserne incl. min paratviden. Det er sjældent, at der findes tråde, hvor der ikke bliver givet svar (vel at mærke gode og relevante svar), hvilket igen vidner om denne "Amino-ånd".

Jeg er ikke i tvivl Yes Amino er kommet for at blive, og jeg vil derfor også rette en tak til Amino Crew og andre for, at de tackler og løser opgaverne på en optimal måde.

Keep it up.

De bedste hilsener til alle Aminoer (og "krystere")

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg  giver også feedback på masser af hjemmesider og mange af rådene kan jeg ses bruges og er gode og brugbar desuden lære jeg en del om hvordan kommunikere samtaler og skriver og jeg bliver også mere sikker selv når jeg skal ud at en finde webmaster til min side  ,jeg ved bedre hvad mit behov er .

Desuden hjælper man også i andre forum dele så meget man kan

jeg læser grundigt SEO debatten så jeg ved mere om søgeord optimering.

Ellers et kanon godt forumYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Den positive stemning, kan jeg kun støtte om omkring, og hvor er det rart med dette meget positive indlæg.

Også jeg mener at Amino er kommet for at blive, og er med til at udbrede viden omkring iværksætteri, og det at være selvstændig. At så mange deler ud omkring viden og erfaringer, må også være et udtryk for at innovation og iværksætteri er vejen til vækst, vækst og mere vækst.

So, keep up the good spirit Big Smile

Mvh Thor Mønsted

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)