Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lol google tror jeg er en computer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot et lille morsomt indslag. Jeg er nu blevet så hurtig på musen at google er begyndt at opfatte mig som en computer når jeg klikker mig igennem min søgning.

Har aldrig set dette før, og syntes blot det var lidt morsomt. Og nej jeg har ikke noget malware eller lign på min pc, det var udelukkende mig der fremprovokerede dette helt manuelt.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også forekomme hvis du deler IP adresse med andre, da google foretager denne blokering på IP-adressen.

Så det er ikke nødvendigvis dig selv / din egen computer der har skabt det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja nu passer navnet perfekt "GOOGLE".

Dejligt med en sund latter, tak Yes

Hilsen

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vist lavet lidt for meget keyword research.

Har prøvet det to gange vist, hehe

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

Det kan også forekomme hvis du deler IP adresse med andre, da google foretager denne blokering på IP-adressen.

Så det er ikke nødvendigvis dig selv / din egen computer der har skabt det.

 

Det kan jeg godt se meningen i, men det er ikke tilfældet her. Jeg er helt alene  Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke om man kan overtage en gamle ip adresse , vidste man nu tænker du har fået en nye computer med en ny internet forbindelse det ved jeg overhovedet ikke om det er muligt , jeg har aldrig hørt om dette problem ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg ved ikke om man kan overtage en gamle ip adresse , vidste man nu tænker du har fået en nye computer med en ny internet forbindelse det ved jeg overhovedet ikke om det er muligt , jeg har aldrig hørt om dette problem ?

Det kan man sagtens, jeg ved dog ikke om google så checker op på at den er blevet released osv., men man kan sådan set også sagtens sidde helt alene og så dele IP med andre, fx i et kollektiv, beboerforening, fælles antenne/internet osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg ved ikke om man kan overtage en gamle ip adresse , vidste man nu tænker du har fået en nye computer med en ny internet forbindelse det ved jeg overhovedet ikke om det er muligt , jeg har aldrig hørt om dette problem ?

 

Det har intet med det at gøre. Det drejer sig simpelthen om at google har en grænse på (jeg mener det er 65 forespørgelser) Når denne nåes inden for meget kort tid lukker døren. Jeg ved præcis hvorfor jeg fik denne melding, og det er som de selv skriver lavet for at hindre robotter i at søge deres database. Jeg syntes bare det var lidt morsomt, at jeg havde klikket så hurtigt igennem de mange sider at jeg fik denne melding.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)