Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succesfuldt dansk skincare brand til din webshop/butik.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 0 1 225 1287 10 2 1580 11.773 0 0 0 Hej alle Aminoer!

 Jeg får et stort parti JorgObé skin care produkter hjem på lager om ca. 6-8 uger. JorgObé er et dansk produceret kvalitets-brand. Produktet og brandet er forholdsvis nyt på det danske marked, men har allerede oplevet en markant salgsfremgang, og har tilmed opnået en stor anerkendelse blandt forbrugerne. Jeg har solgt disse masker på Trendsales, og har oplevet en stor efterspørgelse på produktet på trods af jeg kun har brugt ”galleriannonce” som markedsføring. Har solgt over 1000 masker på lidt over en måned, og har opnået 99 procent tilfredshed.

 

Har ovenstående interesse eller har  I yderligere spørgsmål, er I meget velkommen til at mail mig en PM.

 

Nedenstående er en beskrivelse af maskens effekt.

 

Beskrivelse: JorgObe – Peel Off Mask – en effektiv ansigtsmaske til kampen mod hudorme/urenheder.

 

Masken er tilsat rensende Aloe Vera ekstrakt, der absorberer urenheder og minimerer fremkomsten af hudorme. Den mest effektive måde at komme hudorme til livs på er, at reducerer overproduktion af olie(fedt) og døde hudceller.

 

Denne maske nedsætter hudens fedtproduktion og fjerner de døde hudceller af ansigtet, mens dybderensende mudder fra Det Døde Hav effektivt tilfører næring med det høje indhold af vitaminer og mineraler. Masken indeholder desuden planteingredienser, der virker beroligende på hudens overflade og efterlader huden blød og velplejet.

 

Masken indeholder ikke parabener og parfume.

 

Masken er i brevform af 10 ml.

 

Reklamemateriale for brandet og produktet til jeres webshop/butik ville jeg kunne fremskaffe.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det interesse, skal jeg have en forhåndskontrakt eller bekræftelse via mail, så betaler I når jeg har varen. Er I Interesseret i salgsdokumentation eller billede af produktet, så sender jeg det gerne via mail.

I kan se salget fra Trendsales på nedenstående link, jeg har ikke brugt penge på markedsføring i lidt over en uges tid, men alligevel besøger folk siden og køber.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15965812&forum=155&road=my_items&search=0&status=

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

smid mig en mail jeh@made4men.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne købe et lager af dem.

sm@onlinefactory.dk - Ved lige hvor de skal sælges.. Smile 

 

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lille rettelse, de nye poser er af 15 ml.

 

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sendt mails ud til alle!

 

Go' dag!

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

har du fået nogle masker hjem

 

er int. i omkring 200 til en god pris.

skriv lige til mig hurtigst muligt.

Fra Jelling
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Har du flere?

Og er der et minimum antal man skal aftage?

 

Mvh. K.Amdi;  amdi86@hotmail.com

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Vil gerne have lidt flere informationer feks. produktvarianter, priser, størrelse på partierne og sådan noget - kunne godt være interesseret i at aftage nogle af dem.

MVH

Henrik Lunnsgård

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)