Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på DirectHost.dk

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Tak for dåelig karma fordi du vælger at læse det halve at hvad der bliver skrevet.

Jeg ser nu ikke hvorfor du starter diskussionen her i tråden ...

Martin - Exaweb:

Hej Frederik,

Fin side - men man kan da i hvert fald godt se hvor du har hentet inspiration. Logoet ligner vores gamle logo på en prik, eller nærmere 4 prikker :)

Desuden kan jeg se at du har kopieret CSS'en til oversigts-siden direkte fra vores gamle side?

når du alligevel ender med dette

Martin - Exaweb:

@Frederik,

Du beholder bare det oversigt. Vi bruger det ikke alligevel, så du har hermed fået lov til at bruge det. Spørg næste gang.

Dette mener jeg bare kunne være klaret i PM !

/allan

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel en ærlig sag at lade andre vide at man er utilfreds med en tydelig ulovlighed? Og dernæst acceptere, når man har fået en kort dialog omkring det. Martins indlæg er og vedrører da feedback.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Henriksen:

Det er vel en ærlig sag at lade andre vide at man er utilfreds med en tydelig ulovlighed? Og dernæst acceptere, når man har fået en kort dialog omkring det. Martins indlæg er og vedrører da feedback.

Mener stadig ikke det bør diskuteres offentligt i tråden.

/allan

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus Henriksen.

1) Grunden til jeg har den er lidt pga. show-offet med slide-effekten, men kan godt se den virker fuldstændig unødvendig når jeg jo har det samme stående nedenunder. Den ryger sig en tur senere i dag.

2) Well, den engelske del fejler grusomt, og har besluttet mig for at fjerne den helt.
Til resten kan jeg kun sige, at jeg vil få kigget på det snarest muligt.

3) Jeg har brugt rigtig mange timer på små detajler, og har da sikkert stadig flere småting der kan rettes på.

4) Jeg har faktisk også besluttet mig for at lave et helt nyt logo, da jeg godt kan se den er gal.

5) Mht. navngivningerne, så er navnene på pakkerne lavet udfra at det godt måtte være lidt anderledes, og derfor også kendetegne os.

Servernavnene er igen lavet ud fra samme princip, og så har jeg da set firmaer med meget mærkeligere servernavne end dem her, og at du trækker lidt på smilebåndet er fint, da det jo ikke gør noget Smile

6) Jeg har lige fået lavet det script, så det mangler stadig lidt tilpasning, men ja, det ser lidt dumt ud hvis alle er offline Smile

7) Den vil jeg få kigget på.

8) Trist du synes den er uprofessionel, dog har vi faktisk haft salg, så din påstand om at den aldrig kommer til at sælge noget holder desværre ikke helt.

9) Jeg har set dette blive skrevet på den måde andetsteds, men det kan da nemt fjernes hvis det skulle være. Men det er jo småting.

10) Jeg er enig i alle dine påstande, og jeg arbejder på at få stykket et design sammen til det system. Grunden til den er på engelsk er, at den danske oversættelse er helt hen i vejret, og har ikke lige haft tid til at få kigget det igennem.

Jeg takker for din tid til at skrive denne grundige konstruktive kritik.

 

Allan: Sagen er afsluttet, ingen grund til at vade mere rundt i den Wink

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bumpe tråden en gang, eftersom jeg har ændret nogle af de ting der er blevet skrevet om herinde.

Har bl.a. fået lavet mig et nyt logo, som dog stadig trænger til lidt finpudsning, men grunddesignet er der.

Så har jeg fjernet slideren, og gjort så kun online supportere bliver vist.

Lad mig høre Big Smile

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)