Køb et Amino Sponsorlink
Hej,
Findes der een god og ikke mindst BILLIG freelancer der løbende er interesseret i, at oversætte nogle artikler fra engelsk til dansk? (Der kan også dukke et enkelt op på tysk)
v.h.
John
Det vil hjælpe at sætte en pris på hvad du mener billigt.
Hej John,
jeg kan godt tilbyde dig oversættelse i både engelsk og tysk til en rimelig pris, hvis der er tale om løbende opgaver. Jeg er uddannet tolk og translatør og har lige startet mit eget oversætterbureau.
Se evt. mere på www.focus-lingua.dk/sprog.
Jeg oversætter faktisk alle tekster - fra juridiske dokumenter til håndbøger og tekniske vejledninger. Jeg kan tilbyde levering inden 2 dage, med mindre der er tale om større opgaver.
Jeg har tidligere bl.a. oversat for Rigspolitiet.
Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på birkum@focus-lingua.dk eller 61 31 61 39.
Jeg vil glæde mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Signe
Jette har tidligere tilbudt oversættelser til og fra engelsk... Kontakt hende evt og spørg...
http://www.amino.dk/members/Jettef/default.aspx
Billige designer Solbriller fra 60 euro/450 kr og op!
Gucci Solbriller -- Tom Ford Solbriller -- Lacoste solbriller -- Carrera Solbriller mm.
Mange andre kendte mærker, og alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Jeg ved ikke hvad "billigt" er. Men jeg ved, at de priser vi igennem en årrække har betalt professionelle oversætterhuse for er ude i hampen i min verden p.t.
Jeg leder såmen bare efter en kontakt til en seriøs freelancer som kan tilbyde et fornuftigt prisniveau på de opgaver vi sender denne.
NB.: En del af artiklerne er tekniske i relation til vores branche.
Tak for jeres fine svar - vi kontakter jer sandsynligvis, så snart vi har noget materiale een af dagene.
Ja, det gør der. Du kan jo starte med at kontakte mig.
Mvh.
Fif Beck
Min bedre halvdel gør også i det til priser som kan betales, jeg er sikker på hun nok skal skrive til dig ...
/allan
Logo Design • Designoversigt • Referencer
Du er mere end velkommen til at kontakte mig, hvis du ikke allerede har bestemt dig for en oversætter fra engelsk til dansk. Tysk kan jeg dog ikke påtage mig.
Mange hilsner
Kamilla
Jeg er også frisk på opgaven, både engelsk og tysk. Har stor erfaring med teknisk engelsk/tysk.
evt. via trafikvrag (a) gmail.com