Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AT-Bogen kopiere E-Pusher.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej kære iværksættere,

Jeg skal prøve at gøre det kort...

Min gode kammerart der går i 3.G, havde sendt mig sin ønskeliste, da han snart har fødselsdag. På den stod der et link til en bog, som hedder AT-Bogen. En ny bog der omhandler AT (Almen Studieforberedelse) henvendt til 3G'ere.

Jeg klikker så på det her link fra ham, og kommer så ind på denne her side som må siges at ligne E-pusher.dk rimelige meget. Ikke nok med, at det er en kopi af designet... Hele opsætningen og måden de tilbyder en gratis
udgave og alt det pjat det, er det ikke den rene kopi af e-pusher.dk eller er det bare mig?

Når... men i hvert fald. Jeg synes det godt nok det ligner en kopi. Jeg forventer ikke at de har fået lov, og Martin, jeg håber du giver dem en ordenlig skideballe. Det havde jeg i hvert fald selv gjort, for jeg kan godt nok ikke have sådan nogle der er så pisse dovne, at de kopiere andres arbejde. Der findes tusindvis af fede, gratis/billige templates de kan købe på div. sites. Helt ærligt, det er satanedme useriøst...

Lad mig gerne høre hvad i andre synes om det her, og generelt om "dovne" iværksættere...

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er et design som Martin selv har fået lavet, så er det kopi, og pisse nedern.

Men du ved jo ikke om E-pusher designet er et som Martin har købt på et website :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Der er vel intet direkte kopieret fra siden? Jeg er da også stødt ind i sider som minder meget om min egen, dog uden der direkte er kopieret noget. Det er lidt surt, men også en anden måde at få bekræftet at ens arbejde er af en vis kvalitet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er helt rigtig. Man kan aldrig være sikker, og når noget ikke er 100% ens, så kan man ikke sige at det er kopieret :)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel muligt at det er et design alle kan købe, jeg tror dog ikke chancen er så stor igen... Men hvis det ikke er, så vil jeg mene de har kopieret designet fra e-pusher.dk, og så lige undladt nogle billeder og ændret resten...

Men det ved Thorborg jo nok bedst...

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu nærmere at E-pusher designet er købt :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der vel ingen som ´har patent på 3 kolonner med tekst, selvom det er tydligt at se hvor inspirationen er hentet henne.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:
Nu er der vel ingen som ´har patent på 3 kolonner med tekst, selvom det er tydligt at se hvor inspirationen er hentet henne.

Helt rigtig :-) Det støder man jo på flere gange om dagen :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt kik i html koden viser at de ikke har kopieret designet. Ikke hvad jeg tror. Menu i venstre side, tekst i midten og nogle rubrikker i højre... det er standard idag.

Det med at give en gratis version er ikke noget de bare har kopieret. Så har vi mange andre der også har kopieret Thorborg (demib, Rosenstand m.fl.). Det er bare en måde at få folk til at købe bogen :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til det med at en gratis prøve, er jeg helt enig. Det er der mange der bruger. Klart nok, fordi det virker tydeligvis. :-)

Men jeg tror stadig på at de har kopieret designet, påtrods af at HTML koden ikke er identisk. Når jeg kigger på e-pushers kode kan jeg se at det er noget output Wordpress har lavet fra PHP. Hvorimod AT-bogen ser lidt mere ud som om det er ren html.

Jeg ved godt at det er standard, som du siger. Men jeg synes bare de ligner hinanden for meget, hvilket for mig til at tro at det er kopieret... Men det kunne være interessant at se hvad Thorborg har at sige.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)