Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webprogrammering til fornuftige penge søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ladet mig fortælle, at man i nogle af de tidligere østeuropæiske lande, kan finde rigtig gode webprogrammører til fornuftige penge. 

Er der nogen som har erfaring med det, og som evt. lkan anbefale selskaber/personer?

Hilsen

Neil

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

www.elance.com kan jeg anbefale :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker - jeg tjekker det ud.

Neil

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg sidder sammen med nogle partnere i Thailand og har startet en lille virksomhed op der netop laver det du efterspørger.

Vi bruger freelancere til at løse opgaverne hvor vi har 2 danske projektledere med stor erfaring til at sidde som binde led mellem dig og programmøren.

Jeg kan give dig en rigtig god pris, hvis du sender mig en mail på hvad opgaven er.

Min mail: ms@vsi-group.dk

 

Hilsen Mikkel

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej,

Vi vil da meget gerne ligge billet indSmile, hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig med lidt flere detaljer.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 04:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Neil,

Hvis du blot er interesseret i webprogrammører til fornuftige penge, så behøver du ikke vende blikket mod udlandet. 

Men hvis du er faldet for tanken om meget billige webprogrammører og det primære ansvar for at opretholde en god kommunikation, så er du på rette spor.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)