Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe lejligheder med henblik på udlejning.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

En blanding.. Det er sjovere at have 4 ejendomme med en værdi af 2 millioner end 1 af 2 millioner. Hvis du har en lejlighed stået tom i et par måneder er du mere på spanden end hvis du har 4 ejendomme og kun en af dem er u-udlejet.

Jeg har ikke prøvet at have en lejlighed stået tom i mere end en måned, men man skal altid være forberedt på det kan forekomme... Især for at vise banken at man har styr på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det er lidt "of topic" men hvor er dine lejligheder beliggende henne Per?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

M. Andersen:

Ved godt det er lidt "of topic" men hvor er dine lejligheder beliggende henne Per?

 

Jeg har 2 I Tarup (Odense) hvor jeg bor i en af dem og har den sidste i Dalum(Odense). begge er 4-5km fra Odense Centrum. Nogen bestemt du tænkte på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare udelukkende beskæftiget mig med lejligheder i Århus Centrum, så kunne godt tænke mig at høre hvor du havde henne.

Hvor stor er dine årlige lejeindtægter i forhold til købssummen på lejlighederne?

I århus ligger de på omkring 5 %

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige læst det første indlæg og første side.

Et godt råd, som jeg tror ikke er blevet nævnt, hvis det er, så...

TVANGSAUKTIONER er der mange af for tiden, du kan lave en god handel der ;)

Der er massere i KBH området og andre steder, det er bare at finde dem, evt. www.tvangsauktioner.dk ?

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Vil lige vise det et alternativ til en bolig i Danmark - nemlig en ferielejlighed i Thailand, hvor jeg sælger som agent.

Her vil du kunne få en helt ny 1-værelses ( stue/køkken, soveværelse, bad samt altan) på 36 kvm.

til DKK 250.000,- Prisen er incl. møbler, TV , alt papirarbejde, skøde mv.

Lejligheden ligger så i et kompleks med alle faciliteter ( swimmingpool, fitness, butik,  osv.)

Se mere her: http://www.thai-invest.dk/default.asp?Folder=3920&IdProperty=5542

Efterspg. på udlejningslejligheder i denne størrelse er ret god i Jomtien/Pattaya.

Blot et anderledes alternativ Smile

Og med tanke på at du ikke havde den helt store egenkapital, vil jeg gætte på at det ville være lettere at få finansiering til restbeløbet.

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal virkelig passe på med at købe på tvangsauktioner, af flere årsager. Det kræver stor indsigt og rutine.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

new:

Man skal virkelig passe på med at købe på tvangsauktioner, af flere årsager. Det kræver stor indsigt og rutine.

Hvorfor?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt hvad du vil få ud af at købe lejligheder og udleje dem, med mindre du renoverer dem. En hurtig beregning siger mig da i hvertfald at din forrentning på en sådan investering vil være rigtig dårlig hvis dit afkast skulle komme fra husleje - udgifter og ikke en betydelig værdigforøgelse af lejligheden. Ejendomsinvestering er for folk med rigtig mange penge.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

M. Andersen:

Jeg har bare udelukkende beskæftiget mig med lejligheder i Århus Centrum, så kunne godt tænke mig at høre hvor du havde henne.

Hvor stor er dine årlige lejeindtægter i forhold til købssummen på lejlighederne?

I århus ligger de på omkring 5 %

Med fællesudgifter, renter og alt, kan du så stadig holde overskud på driften?

Kan I i øvrigt opnå 80 % realkredit belåning på enkeltlejligheder (ved det formelt er 60 % på udlejning)?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)