Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsadministration (IT+Regnskab)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med min hjælp til et par personer, der skal til at starte et administrationsselskab op der tager sig af administration af ejerforeninger, søges efter firma/person der kan håndtere det IT-mæssige samt den regnskabsmæssige del af "projektet".

Disse to parter kan i princippet sagtens være to seperate. IT-delen bør håndteres af et af de kendte systemer indenfor branchen. Der forventes at køres månedlige opkrævninger, to månedlige rykkerkørsler, diverse reguleringer etc.

mvh

kjeppe

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeppe.

Jeg har et firma hvor jeg og min partner netop beskæftiger os med regnskab og ejendomsadministration. Så vi vil meget gerne give dig et tilbud på opgaven med sigte på et langvarigt samarbejde. Vi kan også give dig en kvalificeret rådgivning på den skattemæssige side mv. Og til en fornuftig pris.

Du kan se mere om vores firma og hvad vi tilbyder på: http://www.Nr1-okonomikontoret.dk

Du må også gerne ringe til mig på tlf. 2084 8737, så kan vi tage en snak over telefonen og hvis du har lyst kan vi aftale et uforpligtende møde hvor vi kan snakke videre om et samarbejde.

Hav en super god dag.

de bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1 Økonomikontoret

 

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Med mine mange år i ejendomsservice, har jeg en del erfaring med ejendomsadministration og ejendomsadministratorer, og er derfor ved at bygge mit eget netværk op.

Men jeg har også brug for en mand som dig . Kan i også hjælpe med ejendomsadministration i København ?

Du kan se min begynderside her :

http://www.aktiv3.dk/ejendomsadministrator-ejendomsadministration/

Du er meget velkommen til at sende PB med priser og forslag til samarbejde

Mvh

Jimi Hove

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Anders Mikkelsen, Nr1:
Vi kan også give dig en kvalificeret rådgivning på den skattemæssige side mv. Og til en fornuftig pris.

Skat i en ejerforening eller ejendomsselskab? Så skal der vel også være en erhvervsmæssig del i foreningen?

Til trådstarter: Der findes flere fornuftige løsninger, også i bankregi til regelmæssig udsendelse af opkrævninger m.v., så det kræver ikke den store viden på dette område.

M.h.t. til regnskaber m.v for ejerforeninger m.v., så er det oftest bestemt i vedtægterne, at der skal anvendes en statsautoriseret eller registreret revisor, idet regnskabet er revisionspligtigt.

Hilsen

Tonny

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)