I forbindelse med min hjælp til et par personer, der skal til at starte et administrationsselskab op der tager sig af administration af ejerforeninger, søges efter firma/person der kan håndtere det IT-mæssige samt den regnskabsmæssige del af "projektet".
Disse to parter kan i princippet sagtens være to seperate. IT-delen bør håndteres af et af de kendte systemer indenfor branchen. Der forventes at køres månedlige opkrævninger, to månedlige rykkerkørsler, diverse reguleringer etc.
Jeg har et firma hvor jeg og min partner netop beskæftiger os med regnskab og ejendomsadministration. Så vi vil meget gerne give dig et tilbud på opgaven med sigte på et langvarigt samarbejde. Vi kan også give dig en kvalificeret rådgivning på den skattemæssige side mv. Og til en fornuftig pris.
Du kan se mere om vores firma og hvad vi tilbyder på: http://www.Nr1-okonomikontoret.dk
Du må også gerne ringe til mig på tlf. 2084 8737, så kan vi tage en snak over telefonen og hvis du har lyst kan vi aftale et uforpligtende møde hvor vi kan snakke videre om et samarbejde.
Med mine mange år i ejendomsservice, har jeg en del erfaring med ejendomsadministration og ejendomsadministratorer, og er derfor ved at bygge mit eget netværk op.
Men jeg har også brug for en mand som dig . Kan i også hjælpe med ejendomsadministration i København ?
Vi kan også give dig en kvalificeret rådgivning på den skattemæssige side mv. Og til en fornuftig pris.
Skat i en ejerforening eller ejendomsselskab? Så skal der vel også være en erhvervsmæssig del i foreningen?
Til trådstarter: Der findes flere fornuftige løsninger, også i bankregi til regelmæssig udsendelse af opkrævninger m.v., så det kræver ikke den store viden på dette område.
M.h.t. til regnskaber m.v for ejerforeninger m.v., så er det oftest bestemt i vedtægterne, at der skal anvendes en statsautoriseret eller registreret revisor, idet regnskabet er revisionspligtigt.