Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man finde en location, hvis man kun har et mobil nr.???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber nogle kan svare på dette, jeg har tabt min mobil et eller andet sted, men kan man spore den inden for ex. 5 meter, og finde frem til den igen?

Har hørt noget om Kaspersky Mobile Security, kan det men, er der nogle som ved om man kan gøre det uden det er installeret på mobilen?

Eller nogen der har en anden metode?

Høre gerne nærmere omkring noget hjælp.

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Din teleoperatør kan spore telefonen rimeligt præcist, men om det er helt ned til 5 meter tvivler jeg på.

Hvis du selv skulle kunne spore telefonen krævede det at den har noget aGPS eller tilsvarende der kan give den et koordinatset som den så skulle sende via noget software til modtageren for at du så kan finde frem til telefonen.

Så svaret er nok desværre nej til at du kan spore den selv.

Jeg tvivler også på at det er noget din teleoperatør har lyst til at hjælpe dig med.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den stadig er tændt, så prøv at ring eller send en følelsesladet SMS til den - det kan være en barmhjertig person har fundet den og gerne vil aflevere den.

Vedr. sporing, så vil teleoperatørens sporing foregå via en triangulær pejling i forhold til master der har signalforbindelse med telefonen, og alt afhængig af hvor i landet det er kan dette være temmelig upræcist.  Hvis der fx er langt til alle 3 master telefonen har forbindelse til, så kan der sagtens være mange hundrede meters unøjagtighed. (såvidt jeg ved uden at være ekspert på området)

Alt i alt, tror jeg det er en temmelig umulig mission du bevæger dig ud på, og teleoperatøren er nok heller ikke behjælpelig medmindre du er millionær eller har gode forbindelser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)