Køb et Amino Sponsorlink
Hej Alle
Jeg søger brænde i små sække til at sælge til turister i sommerhusområde.
Jeg har pris fra et par firmaer, men syntes de er alt for dyre, har du sækkene til den rigtige pris er jeg klar til at tage et større parti straks. Bemærk dog at det skal være færdigpakkede sække klart til salg. (tørt træ)
Hej Flemming,
Ved godt det er en gammel tråd - men fandt du nogensinde leverandører?
Mvh
Hej Christian
Jeg havde en som henvendte sig, men han svarede aldrig tilbage da jeg svarede ham, så nej jeg fandt ikke nogen leverandør.
MVH
Flemming
Hej Flemming
Tror jeg kender en, der kan hjælpe/levere. Har du et telefon nummer eller mail jeg kan fange dig på ?
Mvh Kim
Hej Kim
Prøv på mailen fn@jagtkiosken.dk
Hej
Eller også kan du købe brænde i sække her:
www.braendekob.dk
Christian
Er det brænde du mangler ? Get it here
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Fik du nogensinde kontakt til nogen leverandør?
mvh
Hans
PS hvad regnede du med udsalgsprisen skulle være? Jeg er nede i 29 kroner for en 40 liters sæk blandet ved fra en littauisk leverandør. Men man kan købe dem på nettet i Danmark til 40 kr for 40 liter, så spændet er ikke stort nok til forretning.
Er du stadig interesseret brænde? Jeg bemærker, at dit indlæg er 6 måneder gammelt. Men jeg vil høre, om du er interesseret i brænde til halv pris til afhentning nu? Ring i givet fald til Dorthe på 24 60 73 84. Det drejer sig om 10 m3 kløvet bøg – fin kvalitet. Det skal dog afhentes inden kl. 12 den 15/10 i Holte, da min mors hus er solgt.
Venlig hilsen
Karen Due Theilade