Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en webshop eller fysisk butik der vil sælge PLAYBOY tøj, tasker, smykker m.m.???

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅ er der indgået aftale om eneforhandling af PLAYBOY herretøj, dametøj, tasker, punge, smykker, bælter og andre accessories i hele Skandinavien - jeg er så heldig at være tilknyttet som salgsagent, og besøger i den forbindelse butikker m.m. rundt i landet - lad mig gerne høre fra dig hvis du vil have besøg af mig eller en af mine kolleger - vi kommer meget gerne og viser både her og nu varer og efterår/vinter varer (2010/2011).

Masser af smil og hilsner

Camilla Kansberg / Tlf.: 60 48 48 22 / info@butikmilla.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15105
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:57

Hvis I ender op med et restlager eller overskudsvarer til en god pris, som I ønsker at sælge ud af DK senere, så skal du være velkommen til, at smide en PB...

Naturlige skønhedsprodukter og argan olie fra Cosmos Co og Cossy
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 13:11

Vi har rettigheder til at sælge i hele Skandinavien, så såfremt det er udenfor Skandinavien kommer det ikke på tale da det ikke indgår i aftalen ;-) 

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 12:39

Nogle har henvendt sig på mail og spurgt om det er originale PLAYBOY varer og JA SELVFØLGELIG ER DET DET! ;-)

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 19:35

Vil rigtigt gerne høre fra nogen på Fyn evt. ???

Ja også rundt om i resten af landet, men specielt Fyn kunne bruge nogle butikker der har lyst til at kigge nærmere på kollektionerne :-)

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 19:43

Jeg gør lige opmærksom på at Playboy ikke ønsker disse varegrupper i erotiske webshops - nogle har spurgt - så det kan jeg lige her i al offentlighed besvare så andre også kan se det ;-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:44

kan se, at bilka har playboy i denne uge

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 19:49

Ja det har jeg godt set - for det første har vi ikke p.t. undertøj med i vores aftale - dernæst skal siges at det de har i Bilka har de købt af den tyske importør da der ikke tidligere har været en dansk importør - det er en handel der er foregået inden vi fik vores aftale i stand - vores mål er absolut ikke at det skal sælges i Bilka - TVÆRTIMOD ;-)

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:50
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 15:33

Det kan du lige tro - mails på vej til dig ;-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)