SÅ er der indgået aftale om eneforhandling af PLAYBOY herretøj, dametøj, tasker, punge, smykker, bælter og andre accessories i hele Skandinavien - jeg er så heldig at være tilknyttet som salgsagent, og besøger i den forbindelse butikker m.m. rundt i landet - lad mig gerne høre fra dig hvis du vil have besøg af mig eller en af mine kolleger - vi kommer meget gerne og viser både her og nu varer og efterår/vinter varer (2010/2011).
Hvis I ender op med et restlager eller overskudsvarer til en god pris, som I ønsker at sælge ud af DK senere, så skal du være velkommen til, at smide en PB...
Naturlige skønhedsprodukter og argan olie fra Cosmos Co og Cossy
Jeg gør lige opmærksom på at Playboy ikke ønsker disse varegrupper i erotiske webshops - nogle har spurgt - så det kan jeg lige her i al offentlighed besvare så andre også kan se det ;-)
Ja det har jeg godt set - for det første har vi ikke p.t. undertøj med i vores aftale - dernæst skal siges at det de har i Bilka har de købt af den tyske importør da der ikke tidligere har været en dansk importør - det er en handel der er foregået inden vi fik vores aftale i stand - vores mål er absolut ikke at det skal sælges i Bilka - TVÆRTIMOD ;-)