Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til regnskab! MEGET VIGTIGT!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i fantastiske Aminoer.

Er der nogen af jer der ved hvordan man sætter et godt regnskab op? eller finder en gratis model?
jeg har efterhånden nemlig en del websites og blogge, og er begyndt at tjene en del på dem, så ville gerne have noget jeg kunne bogføre min indtjeninger og udgifer i, for ligesom at se hvor meget overskud det giver :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

..... eller måske bare for den dag SKAT spørger efter det....Big Smile

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kunne også bruge et siompelt regneark i første omgang, sælænge der ikke er for mange posteringer, som

gør et regneark uoverskueligt.

/peter

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mark,

Besøg ERFA-gruppen om økonomistyring med WinFinanas her:
http://www.amino.dk/forums/t/50758.aspx?PageIndex=1

Vi er nogle stykker der syntes at eget program er en god løsning. Ingen månedlige udgifter det er gratis.

 

Når hvis du ønsker udvidelse kan du dette - gå til netløsningen.

  

Du skulle også lige se på WinFinans et FREEware program som du køre på egen PC. Du finder det her:

 

http://www.winfinans.dk/wf_support/wf_download.aspx?id=1100

 

WinFinans Web-site:

 

http://www.winfinans.dk/wf_products/fp_products.aspx

 

Jeg er selv ivrig bruger og der er en del forhandlere rundt i landet.

 

Du er velkommen til at høre mere jeg arbejder med programmet i mit administrator job og i egen virksomhed. Måske jeg kan hjælpe dig i gang med bogholderiet!

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag senere et  regnskabskursus. Det vil du ikke fortryde.

Køb ren argan olie her

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør brug af Summa, det er nemt at bruge og kræver ikke den store bogførings-nørd Yes

de bedste hilsner

Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Købt C5 light, mange revisorer bruger også denne, hvorfor det bliver billigere for dig.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy MIkkelsen:

Købt C5 light, mange revisorer bruger også denne, hvorfor det bliver billigere for dig.

 

Hej

Det er ikke helt korrekt, de fleste revisorer i dag, er med på alle de gængse regnskabsprogrammer incl. online programmer, som E-moms, e-conomic, Saldi m.fl.

Hilsen

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

MARK LARZEN:
Er der nogen af jer der ved hvordan man sætter et godt regnskab op? eller finder en gratis model?

De fleste regnskabsprogrammer har en standardkontoplan, som kan benyttes af de fleste små virksomheder.

I vores system SALDI er standardkontoplanen udarbejdet i samarbejde med den meget aktive bogholder her på Amino Anette Sand fra Regnskabsskolen/Inloco.

MARK LARZEN:
så ville gerne have noget jeg kunne bogføre min indtjeninger og udgifer i

Der findes mange regnskabsprogrammer til små virksomheder - og flere af dem ganske gratis i brug.

Men hvad sker så, når du bliver ramt af succesen?

Er du så i en situation, hvor du skal skifte regnskabsprogram midt i en af de mest hektiske perioder i dit liv, hvis opgradering til en krævet funktionalitet, flere brugere eller posteringer enten ikke er mulig eller kræver en for stor investering.

Der for skal du sikre dig, at du vælger et system, der er parat til din succes. Og i stille perioder får tilpasset systemet, så du er parat.

Det gælder også dine arbejdsgange. Få dem indøvet inden travlheden presser sig på - og sørg for at få hjælp til de dele, som ikke direkte er med til at drive forretningen i din virksomhed - eksempelvis en ekstern bogholder, så bogføring og håndtering af indbetalinger ikke bliver en sur pligt.

Vores løsning hedder SALDI og er et økonomisystem med fuld funktionalitet for alle brugere. Start som gratist, skift til betalingstjenesten fra 50,- til højst 275,- pr. måned for en samtidig bruger - ekstra samtidig bruger 25,- pr. måned. Skift til egen server helt gratis, hvis du har ekspertisen til det og vil have økonomisystemet i virksomheden.

Nogen spørgsmål - ring 46 90 22 08.

Held og lykke med virksomheden - og driften af den.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)