Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsassistance i Århus tilbydes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de rette virksomheds ejere,

jeg søger stadig kunder og vil gerne hjælpe de små kunder i Århus, der har problemer med bogføring og afstemning:

 

Oplæring i bogføring

Virker bogføringen som en videnskab og fylder den bare alt for meget i din hverdag? I så fald kan du med fordel overveje et bogføringskursus. Via et bogføringskursus lærer du at bogføre dine bilag ordentligt og at bogføring er simplere end du lige tror. Du kan efter kurset kontakte mig, hvis du senere får problemer med bogføringen igen.

 

Afstemning

Du kan godt finde ud af at bogføre selv, men afstemningen af fx bankkontoen driller dig. Jeg kan hjælpe dig ud af din hovedpine og få din konto til at stemme. Her vil du kunne spare flest penge, da min timepris vil være noget lavere end fx hos revisoren.

 

Bogføring

Gider du ikke bogføring? Du har dine evner andre steder og selv om du kan finde ud af det, så orker du bare ikke. Lad mig overtage bogføringen og du kan fokusere på det, du gør bedst.

 

Min timepris for hvert område er 350 kr. Hvis du ønsker hjælp i et af de tre områder, så kan du kontakte mig via nedenstående kontaktinformationer.

 

Med venlig hilsen

 

LPR Bogføring

v/ Lars Rasmussen

Mobil: 27910651

Mail: larsr78@hotmail.com

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)