Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Skandiaweb?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Og det er "gratis" i den forstand at de laver designet til kunden til de er tilfredse, der er ingen andre der i markedet kan tilbyde det samme.

Der er masser som tilbyder det samme. Faktisk næsten alle virksomheder som laver hjemmesider. Man tvinger jo ikke kunden til at kunne lide et design, som kunden ikke kan. 499 kroner om måneden fås klart billigere, men jeg har også set flere flotte hjemmesider de har lavet. 

Fra greve
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - Det handler sig ikke om blot at ha´ en hjemmeside. Og såfremt du har -  er det vigtigt at dine kunder har tillid til dig. Det vi havde bug for I vores firma var noget alternativt i forhold til et frossent billede af virksomheden - // Thomas peter Christensen

Fra greve
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt - lav din egen hjemmeside - og hostet fra en billigere hosthotel .. 

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du kontakte mig ;)

Vi har hjemmesiden www.mediaflex.dk og sælger i øjeblikket hjemmesideløsningen til 3600 kroner. Man binder sig ikke til noget udover det første år (som er inkluderet i de 3600 kroner).

For det får man design (med ubegrænsede udkast), hosting i 12 måneder, CMS, domænenavn, webmail, support 24/7 og drift- og serviceaftale så man kan få hjælp til rettelser på siden gratis i hele det første år :) 

Du kan se flere referencer på hjemmesiden :) 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror bare man skal huske på et ordsprog. 

Hvis det lyder til at være for godt til at være sandt - så er det det også. !! Wink

Tjek Trustpilot, og husk at tjekke mere end bare de første par indlæg.

Kan komme med flere eksempler for hvorfor du ikke skal vælge dem, eller andre af de store udbydere.

Husk når du beder om at læse kontrakten igennem at gøre opmærksom på at du endnu ikke har sagt ja. Har set flere eksempler på at folk der har bedt om at se kontrakten og så er blevet slæbt hele møllen igennem, og truet med både det ene og det andet.

Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Nordjysk Anlæg Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Ved godt at det er et gammelt indlæg, men er det muligt at du kan skrive til mig og forklare hvordan og hvorledes jeres sag med skandiaweb foregik?

Årsagen er at vi selv er havnet i deres pengemaskine i 2012 og har aldrig fået en løsning fra deres side af andet end en regning og stævning.

Vh. Jacob / jacob@nordjyskanlaeg.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg begriber ikke at ScandiaWeb kan sælge hjemmesider for 12.000 for en 3års periode.

Deres "feature"-liste er omfattende, men ikke fantastisk.

Kigger man på de hjemmesider, som de laver, så er det oftest "flade" hjemmesider med 10-12 siders indhold, standardmenuer og indhold, som du let selv kan redigere direkte fra browseren.

Jeg kan lave samme features som ScandiaWeb. Min kostpris er ca. 200 kr. om ÅRET inkl. hosting og dk-hostmaster. Ring evt. 4250 5040 hvis du vil vide mere. Jeg kan blive helt forarget over den dyre pris de tager. Hilsen Søren [Signaturlink uden for signatur fjernet]

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)