Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Skandiaweb?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har skandiaweb og har indtil videre været tilpresse. Man får en pakkeløsning. Har man brug for andet, så koster det ekstra. Vi har betalt ekstra for at for lavet en opsamlings side med kundens oplysninger efter salg.

du kan se siden her.  shop.vick-sikring.dk

 

Men vil råde dig til, at undersøge alle de gængse muligheder . Og som sagt. Skandiaweb vil gerne have kunder, og er til at forhandle med

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du betale 49 kr om måneden på www.web-side.dk og få en super flot side...

Mvh Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Web-Regnskab:

Alternativt kan du betale 49 kr om måneden på www.web-side.dk og få en super flot side...

Mvh Thomas

Hej Thomas

Er du ikke rar at få sitet bare nogenlunde klar, inden du reklamerer for det? ;-)

Dette sælger altså ikke.. :

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har talt med rigtig virksomheder i salgsøjemed, som har været både hos skandiaweb, danaweb nordicweb samt en masse mindre selskaber.

 
Skandiaweb:

Deres kontrakter er ofte med binding på flere år, og opsigelsesfrist 3 måneder inden forfald - husk dette, dyrt at glemme

Generelt pæne websites, nogle rigtig flotte, andre knap så flotte. Stort set ingen sammenhæng mellem hvad folk havde betalt og om sitet designmæssigt var i top eller bund. 

Det lod til at oplevelsen hos firmaet afhang meget af hvilken sælger/konsulent man fik tilknyttet.

Der er (så vidt jeg ved) provision på storts et alle ekstraydelser som derfor ofte kan forhandles. Dog er det 3 håndsoplysninger

Seo er en by i rusland, med mindre man betaler for det.

Overall fin løsning hvis man får et godt tilbud og har brug for et bruger venligt site. Men få alt på skrift og regn ikke med der bliver givet i døren.

Danaweb er lidt dyrere, men virker også mere seriøst.

Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,
Du skal være meget opmærksom på at prisen på de 499,- "kun" er for en hjemmeside, deres webshop løsning er dyrere :(
Jeg har ikke gode erfaringer med Scandiaweb og du kan få rigtig mange gode løsninger for 499,- pr. måned andre steder hvor du heller ikke er tvunget til at binde dig i en så lang periode.

God aften :)

Fra Skive
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi bruger Unoeuro.com det koster kun 1 eur i måneden og det køre.

Hilsen Bjarne H. Jensen

Evening Star ApS

7800 Skive

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@ john - du er kommet ind på den engelske side af en eller anden årsag. Klik på det danske flag - det er helt færdigt :-)

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-Regnskab:

@ john - du er kommet ind på den engelske side af en eller anden årsag. Klik på det danske flag - det er helt færdigt :-)

Dit site er ikke helt kompatibel med Google Chrome browseren, som jeg benytter som primær browser.
Det kan angiveligt ikke afkode min browsers sprog.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra greve
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på - Skandiaweb sælger fordringerne videre - Skandiaweb er en sidste rest af Asger Jensby selskaberne JMI (Kendt fra IT-Factory). Produktet er et standartprodukt - sælgerne lover de kan det hele. Vi nåede desværre ikke i firmaet at få en dom efter tovtrækkeri på et år, idet Skandiaweb trak sig lige før retssagen skulle begynde. Og vi fik alle pengene tilbage. Trust-pilot - ja OK det ser fint ud. Men de har også lige været i kontant.

Fra greve
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok at et firma tjener penge men det er ikke godt nok at ikke levere varen ... Så find et alternativ .. 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)