Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Skandiaweb?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup Madsen:
Systemerne er ret simple, og kan ofte kun det basale. Til gengæld er det meget brugervenligt og lige til at gå til. Du vil nok få nogle begrænsninger i funktionalitet, så før eller siden vokser du nok ud af løsningen, men kan du få designet med, kan det være en god start.

Helt simpel er Skandiawebs webshop med garanti ikke.

Da det ser ud til at den bygger på Magento eCommerce. Hvilket de også selv skriver under deres webshop produkt. http://www.skandiaweb.dk/default.asp?pid=60&sub=19&sub2=55

http://webshop.skandiaweb.dk/

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var overraskende for mig!

Jeg har heller ikke undersøgt det nærmere, men har bare fået den idé fra en del kunder at Skandiaweb og Danawebs CMS fungerer fint, men er ret skrabede. 

 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup Madsen:
Jeg har heller ikke undersøgt det nærmere, men har bare fået den idé fra en del kunder at Skandiaweb og Danawebs CMS fungerer fint, men er ret skrabede. 

Er også ret sikker på de vil blive en markant stærk spiller på det danske magento markedet med den service og support der er inkluderet i deres løsning.  Hvilken de jo tydeligvis er kendt for.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Skandiaweb er efter min mening ikke så meget værd, du kan finde neget bedre arbejde til samme pris kontakt mig gerne

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. :-)

Der er slettet indlæg, som var i strid med Amino's regler om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud.

Man kan godt dele erfaringer, uden at komme med injurierende påstande.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er også blevet kontaktet af skandiaweb og de ville også tilbyd "næsten gratis hjemmeside mod de måtte bruge den til reference

Jeg forhørte mig den gang her på Amino og der blev jeg frarådet af rigtig mange herinde fra, de er åh så flinke i starten og så skal de have en lille som penge og resten bliver aldrig færdig

Mit råd er du finder en i dit område der kan lave hjemmesider, det gjorde jeg og det har endnu ikke kostede over 5000,- og skandiaweb sagde sådan en side kostede omkring 20000,-

Og Danaweb køre vist på samme måde

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Hej Birgitte

Mit indlæg/svar til dig blev desværre slettet. Jeg fik en pæn henvendelse fra Amino om, hvordan man skulle "agere" her på siden, og at man ikke måtte advare mod andre virksomheder. Jeg har nu nærlæst den begrundelse/politik som Amino har, og kan egentlig godt følge tankegangen. Fordi hvem har ret og hvem har uret? Er kritikken saglig osv... Så med de argumenter er det egentlig helt fint synes jeg.

Så for at hjælpe dig og andre iværksættere her på sitet, så kan jeg altid anbefale at man gør 2 ting, hvis man får et tilbud, som lyder alt for godt til at være sandt:

Prøv eventuelt at gå ind på trustpilot først. Læs hvad kunderne siger om det pågældende firma som man er interesseret i at vide noget om. Dernæst kan man prøve at kontakte forbrugerstyrelsen for at høre, om de har nogen sager på det pågældende firma. Ved at bruge under en ½ time, så har du allerede her, sparet dig selv for mange tusinde kroner og ærgelser over spildt tid.

Håber mit svar kan hjælpe dig og andre, når I stiller spørgsmålet: Har du erfaringer med firmaet XXXXX

Venlig hilsen Tim R. Larsen

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror de har ringet ud til rigtige mange iværksættere især dem som har nye sider der ikke helt virker endnu eller slet ingen hjemmeside har .

i hvert fald er jeg typiske sikkert, jeg har ikke helt styr på siden da jeg ikke er webmaster og har søgt om webmaster nogle gange er dog kommet længere nu .

men vis telefon sælger ringer prøver jeg altid sige nej , men har da et par gange sagt ja dog ikke skandia web sagt ja til .

god ide at registrerer sig reklame beskytte på cvr nummer og også reklame beskytte sit cpr nummer , så bliver man fri for de fleste telefon sælger og dette har jeg også gjort reklame beskytte mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer generalt ikke ind på de forskellige løsninger som findes, da jo nærnest er religion nogle er til det ene andre den anden løsning.

Men vi havde en kunde forleden og jeg så hans gamle kontrakt på en "gratis" hjemmeside og ganske rigtigt er siden gratis - det er bare ikke deres host m.m. ikke, den var dyr og endvidre var aftalen uopsigelig i 3 år

Så mit eneste gode råd til alle der bliver kontaktet af en telefon sælger og andre cowboys der sælger noget der er gratis -  er at man skal læse

hele kontrakten igennem og gerne mere end en gang.

 

Hav en god weekend i amino land

 

Morten

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)