Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Skandiaweb?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino´er

Jeg er blevet kontaktet af Scandia Web, som siger de vil lave en gratis hjemmeside til min forretning mod, at de får lov at bruge siden i forbindelse med markedsføring. Det koster herefter kr. 499,- (inkl. betalingsmodul) pr. månedat have siden liggende på deres server - inkl. service, hotline osv....

Er der nogen af jer der har erfaring med Scandia Web? Jeg har kigget lidt på andre hjemmesider de har lavet, men ikke nogen med en butiksenhed, og umiddelbart ser det jo meget godt ud, men min mistænksomhed opstår fordi de laver en hjemmeside gratis, noget der normalt vil koste en 15-20.000 kr.

Hilsen Birgitte

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er god nok, jeg har ikke indtryk af de løber fra deres aftaler.

www.dennisknudsen.dk er lavet hos dem.

og jeg fik på et tidspunkt nogle flere referencer, da jeg synes de gør for lidt ud af at markedsføre deres produkt. Men det er ikke helt tosset det de laver.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,

Det er bestemt heller ikke gratis, det koster dig jo 499 DKK om måneden. Prøv at få tilsendt en kontrakt(uden at sige ja til noget). Jeg vil næsten tro at du skal binde dig 2-3 år - Hvis det er to år ender du også med at betale omkring 12.000 for løsningen.

Derudover vurderer de nok også at der er en forholdsvis god chance for at du forlænger efter bindingsperioden(eller glemmer at opsige, hvilket er det samme som at forlænge).

God fornøjelse:-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup Madsen:
Jeg vil næsten tro at du skal binde dig 2-3 år

2 år og du kan forhandle dig frem til 1 år ad gangen uden problemer.

Og det er "gratis" i den forstand at de laver designet til kunden til de er tilfredse, der er ingen andre der i markedet kan tilbyde det samme.

Og der findes 1000vis af virksomheder som ikke tænker over det beløb for en shop per måned, deres alm. websider er billigere.

Har gennemset deres kontrakter og forretningsbetingelser, der er ikke meget at komme efter.

Du kan også få designet med når du flytter som kunde, men du få naturligvis ikke cms systemet med (det bagved liggende)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder fx også fri korrektur på webdesign - Det kan man selvfølgelig også kalde gratis, så betaler man bare for kodningen/systemet bag - Det samme her, du skal jo betale for det og intet er gratis.

Dog lyder det meget fleksibelt på baggrund af de ting Lagersalg123 skriver - Ift. deres store konkurrenter lyder det en del mere spændende!

Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Som det er nu, betaler jeg ca. kr. 300,- pr måned for at have min webshop liggende på en anden server - det koster jo altid et eller andet..... og her er der ikke gratis hjælp, hvis jeg skulle ønske at lave om på noget på hjemmesiden.

Det min bekymring går på er, som jeg vist også nævnte tidligere, om produktet de leverer er i orden, om de kan lave en hjemmeside beregnet til webshop, om produktet er brugervenligt så jeg selv kan stå for indlæggelse af f.eks. nye varer, produktbilleder osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

BirgitteB:
Det min bekymring går på er, som jeg vist også nævnte tidligere, om produktet de leverer er i orden, om de kan lave en hjemmeside beregnet til webshop, om produktet er brugervenligt så jeg selv kan stå for indlæggelse af f.eks. nye varer, produktbilleder osv....

Jeg har en kontakt til en derinde. Jeg har ikke selv nogen løsninger der, men overvejer et specielt koncept og der vil jeg nok bruge dem.

Svar hvis du vil have hans telefonnummer, så kan du henvise fra mig, så "opfører" han sig ordentligt hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,

Min erfaring er at Skandiaweb og Danaweb, og andre store konkurrenter ofte leverer nogle gode systemer.

Systemerne er ret simple, og kan ofte kun det basale. Til gengæld er det meget brugervenligt og lige til at gå til. Du vil nok få nogle begrænsninger i funktionalitet, så før eller siden vokser du nok ud af løsningen, men kan du få designet med, kan det være en god start.

Hvorom alting er, er jeg jo en konkurrent, men jeg mener du bør se på dine behov og så se en demo af systemet!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup Madsen:
Hvorom alting er, er jeg jo en konkurrent, men jeg mener du bør se på dine behov og så se en demo af systemet!

Ja det er meget vigtige ting Nikolaj skriver, da det der "koster" altid er det man "glemmer" og dermed oftest er kimen til en eventuel tvist.

 

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 4 (37 indlæg)