Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Alt det andet..
Læs flere ekspertindlæg

Tilbud på visitkort søges!

Indlægget har  5  Svar |  4  der abonnerer på svar |  726  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 80.256
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 11.681

Hej,

vil gerne have trykt 2 x 200 visitkort, tryk på for- og bagside, s/h, i god kvalitet.
Da jeg tidligere har fået lavet noget hos Lasertryk, skandale firma, det er altid skævt skåret når jeg modtager tryksager fra dem, så det firma, discountprint, vistaprint og andre "B" steder, behøver ikke nævnes :) Håber ikke jeg er for streng, ønsker bare nogle som kan sit håndværk.

Jeg leverer selv designet i en pdf.

Søger kvalitet til en rimelig pris.

Pft.

Mvh. Nicklas 

Amino-karma 685
Fra Sydals
Tilmeldt 20. sep 09
Indlæg ialt: 165

Allan Jensen
Skrevet: 17-02-2010 20:36

Hej,

Det kunne være du skulle lægge dette på http://www.amino.dk/tryk/ - det er nok ikke urimeligt at skrive i oplægget, at du ønsker en prøve tilsendt inden accept af bud. Ikke nødvendigvis en prøve på dit eget visitkort, men bare ét eller andet så du kan vurdere kvaliteten af deres arbejde.

Hilsen Allan

Hilsen Allan Jensen
Få boostet din forretning og checket dit IT idag - www.artirio.dk

Amino-karma 1.530
Fra Flensburg
Tilmeldt 21. jan 09
Indlæg ialt: 414

SCANDIEURO
Skrevet: 17-02-2010 21:08

Nicklas Jørgensen:

Hej,

vil gerne have trykt 2 x 200 visitkort, tryk på for- og bagside, s/h, i god kvalitet.
Da jeg tidligere har fået lavet noget hos Lasertryk, skandale firma, det er altid skævt skåret når jeg modtager tryksager fra dem, så det firma, discountprint, vistaprint og andre "B" steder, behøver ikke nævnes :) Håber ikke jeg er for streng, ønsker bare nogle som kan sit håndværk.

Jeg leverer selv designet i en pdf.

Søger kvalitet til en rimelig pris.

Pft.

Mvh. Nicklas 

Hej har du besøgt www.scandi-marketing.com

Tryk af visitkort (begge sider 4-farvet, 300g/qm)
1.000 Stk.        kun   820,-*
2.000 Stk.        kun   965,-*
5.000 Stk.        kun 1.495,-*

Amino-karma 12.236
Fra Allerød
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 2.519
Amino Plus Amino Ekspert
Jesper Norbøll
Fra MediaMouse ApS - Trykkeri
Skrevet: 17-02-2010 22:08

Hej Nicklas,

Når det kun er 2 x 200 stk. som du vil have lavet, så er digitaltryk det eneste som prismæssigt set kan betale sig.

Men hvis du godt vil betale for at få noget bedre end hvad der kan opnås i digitaltryk, så vil jeg anbefale dig at kigge på nogle af vores offettrykte visitkort. Vi trykker mange forskellige typer, både i form af samkørsler og selvstændige produktioner - så der er en del valgmuligheder hvad angår papir, antal trykfarver, efterbehandling m.m. Du kan læse lidt mere om tryk af visitkort på vores hjemmeside.

Blandt de mange forskellige visitkort vi trykker er bl.a. vores  Finske Visitkort ®, som jeg gerne sender dig nogle eksempler på, eventuelt sammen med eksempler på andre typer visitkort, såfremt det er noget som du er interesseret i at se og føle i virkeligheden. I så fald, så er du meget velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk .

/Jesper

MediaMouse - Grafisk produktionshus
- email:  jesper snabelA mediamouse.dk
- Følg mine tanker på Twitter ...indtil videre...

Amino-karma 155
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. feb 09
Indlæg ialt: 42

Ah. Maiwand Burhan
Skrevet: 18-02-2010 12:21

Hej Niklas,

1000 stk. kan laves for 600,-

Se mere her http://trykogco.dk/da/visitkort 

Amino-karma 80.256
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 11.681

Tak for alle tidbud, svar m.v.

Ah. Maiwand Burhan jeg kontakter dig inden for et par uger.
Det ser lovende ud:)

Mvh. Nicklas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg søger et godt tilbud fra dig!"

Klik her for at se 24 timers top karmaliste