Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPEEDNETWORKING - Gratis Speednetworking i flere storbyer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

GRATIS SPEEDNETWORKING - Kom og deltag i gratis Speednetworking - tilmeld dig på www.inspirement.dk 

Hvad skal en god netværksgruppe give dig af fordele? Hvor tit skal man mødes og hvornår?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Det lyder spændende... Har også været inde og læse på hjemmesiden.

Kan godt være jeg stiller et lidt underligt spørgsmål, men ville der også være mulighed for finde en læreplads ?

Da jeg er multimediedesigner, søger jeg nemlig en læreplads.

Fra Holbæk
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg prøver at melde mig til får jeg beskeden - Ups - link er beskadiget.

Prøvede at melde mig til i København

 

Vh Ivan

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik også den samme fejl på tilmelding.

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende :O)

Vi ses den 25 marts i København .... får man en mail efter man har tilmeldt sig, så man ved hvor henne det er?

 

 

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils

 

Det er jo for virksomheder, men somme tider betaler det sig jo at være lidt naiv. Forstået på den måde, at det er nemmere at få tilgivelse end lov. Det er dejligt med personer som dig, som tør spørge og prøve sig frem.

Fortsat rigtig god dag

 

hilsen Ole

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din meddelelse - det er "træls" når ens link ikke virker. Er det fra hjemmesiden det ikke virker eller?
Jeg er desværre bange for, der er nogle browsere den ikke virker på. Bliver vist nødt til at tilkalde lidt eksperthjælp.

Du kan evt. gå ind via www.inspirement.dk eller du kan sende en e-mail direkte til mig ole@inspirement.dk

Håber det lykkes.

Da vi gerne vil have rigtig mange gæster til denne networking, udsender vi en reklameflyer. Vi håber at dem som modtager den, vil sende den videre til hele deres netværk. Hvis jeg må sende den til dig, må du gerne sende en e-mail til mig.

Kan du ha´ en fortsat rigtig dejlig dag.

hilsen Ole

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se venligst svar til Ivan

Også en rigtig god dag til dig

Hilsen Ole

ole@inspirement.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En gang om måneden er fint for mig i hvert fald. Og jeres pris virker også fin. Hvis man omregner årspriserne i de forskellige netværk til pris pr. møde er jeres 120,- til at have med at gøre. Har set netværk hvor mødeprisen er oppe over 500,- hvilket jeg finder helt ublu, næsten uanset hvad der ellers følger med.

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Netop - selvfølgelig gør det ikke noget at betale 2.000 for et netværksmøde, hvis man får 100.000 ud af det.

Med denne netværksgruppe ønsker vi at alle skal have lyst og råd til at komme. En direktør for en stor virksomhed sagde "når jeg giver ideer fra mig til andre, f.eks. en nystartet virksomhed, får jeg så meget igen, at det er meget mere værd, end når jeg selv spørger om råd". Derfor holder vi en pris, hvor alle har råd til at være med.

Som nystartet virksomhed, har man måske ikke så mange penge at bruge på et netværk, selv om det altid vil kunne betale sig at deltage i nogle stykker. Med Inspirement kan alle deltage og vi bestemmer selv hvilket udbytte vi vil have af det.

Vi er nystartet, men vores mål er, at blive den største og mest alsidige netværksgruppe i DK. Send gerne link til vores hjemmeside videre til så mange du kender. www.inspirement.dk

De bedste ønsker for en god og succesfuld dag

hilsen Ole

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)