Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakker rundt omkring i østjylland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg skrev sidste år et indlæg herinde fordi jeg godt kunne tænke mig at starte et mindre kurerfirma, hvor kun jeg skulle være ansat.

Men pga manglende tid/økonomi valgte jeg at udskyde.... Nu det så nu!

Jeg bor i Århus, har erfaring  med kørelse af pakker, da jeg både har arbejdet for Danske fragtmænd + et andet fragtfirma.

Det som jeg så havde forstillet mig var at jeg skulle have butikker/webshop ejere som kunder.

Så det ville ikke være fra privat til privat.

Nej Firma til privat! J Forstår i?

Hvis man så tog fra:

Syd: Malling

Vest: Låsby

Nord: skærring  og brugte de områder som zone hvor jeg ville køre?

Alt efter hvor mange kunder man så har så har jeg eks 5-10 ( alt efter hvor mange pakker hver kunde ca har om dagen) steder jeg skal hente alle pakkerne som skal fordeles

Stiller jeg for mange krav til at dette ville kunne løbe rundt tror i?..

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til webshops ville det måske være problematisk at du kun kører i Østjylland, medmindre du har gode samarbejdsaftaler med lignende virksomheder i andre dele af landet.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jo lige forhøre mig ved mulige kunder :)

Men tak for svaret

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har webshop i Skanderborg, så jeg er vel potentiel kunde. Som tidligere nævnt er det problematisk, at du kun opererer i et så lille område. Så hvis vi skulle benytte et fragtfirma alene til pakker i lokalområdet, skulle du lave en uffattelig nem forretningsgang og så selvfølgelig gode priser.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nees.

Ja har tænkt over det med det udvalgte område som jeg vil køre i....

Grunden til jeg har valgt østjylland er at jeg ønsker kun at være mig selv, og er jo begrænset hvor langt man kan kører på é n dag.

 er ikke interesseret i at have flere biler og andre ansatte ( Hvertfald  slet ikke endnu), så derfor dette valg... så man kunne jo evt aflevere de andre pakker ved PostDk eller lign....

Men vil som sagt  lige se an , med konkurrenter og priser andre steder :)...

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Hvis vi alligevel skal ned med pakker til post danmark, skal du på en eller anden måde yde en bedre service eller have mærkbart lavere priser, for at vi ikke blot leverer alle pakker til post danmark.

Du skrev fra starten at du vil fokuserer på at leverer fra erhverv til privat. En ting du skal overveje i den forbindelse er hvad du vil gøre, hvis kunden ikke er hjemme.

Håber du kan bruge mine indput til noget.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)