Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges med mit regneskab

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg står på et ulykkelige sted, jeg har været rigtig uheldig med mit firma og nogle kunder, så har tabt en masse penge, ikke nok med det ville told og skat ikke godkende mit regnskab fori år, og har ikke lavet regnskab for sidste år " men der er ikke så meget" det hele er stortset sat i mapper som det skal, det skal bare genskrives, håber virkelig på hjælp her inde, ved godt det koster nogle penge, men bare der er en med et godt hjerte her som tror på mig, jeg vil selvfølgelig bruge vedkommende fremover hvis personen ønsker det....

 

hilsen jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Send en PB til mig eller en PM, så vil jeg se om jeg ikke kan hjælpe lidt.

Hilsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

To muligheder. En prisbillig og hurtig opstilling af regnskab kan du måske få hos:

KT Konsulenttjenesten ved John Borgholt i Næstved. (john@ktregnskab.dk - www.ktregnskab.dk)

Pris og kvalitet hænger utroligt godt sammen der. Ikke mindst vil du fremover kunne undgå dit nuværende problem med regnskabet ved at anvende John.

Alternativt hvis du forventer at arbejdet vil indebære en efterfølgende forhandling med SKAT om dit skatteregnskab vil jeg pege på Peter-revisor som et muligt emne. Også her det min oplevelse, at du vil være i trygge hænder.

Om nogle af de to herrer overhovedet vil være interesseret ved jeg af gode grunde ikke. Det koster dig ikke mere end et opkald at finde ud af det.

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk ret god til sådan nogle rodebunker.

Du skal være velkommen til at give mig et ring så kan jeg med det samme sige om det er noget jeg tør rode med.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper Hovmand 

Jeg kan varmt anbefale (Jørgen Olsen) han har styr på hvad han laver, så jeg henviser gerne til Olsens Revision.

Jeg håber du finder den rigtige mand :-).

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg vil da gerne hjælpe dig med dit regskab, men det er bare kontant afregning pr. time kr. 325.

Mvh

Hanne

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 

Det var måske en ide at beskrive opgaven lidt mere detaljeret og bruge Amino Freelance. Så får du nok 12-15 gode tilbud på opgaven i løbet af 24 timer

 

 

Med venlig hilsen

 

Brian Damm

BK-Regnskab

Merianhaven 16

4330 Hvalsø

Tlf.: 43 45 89 98

Mobil: 22 90 99 11

e-mail: brian.damm@bk-regnskab.dk

www.bk-regnskab.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for alle de gode henvisninger og tilbud, jeg har fundet en som jeg vil satse på nu men super tak for opmærksomheden til jer alle

Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg er et bogføringsfirma beliggende lidt uden for København og vil gerne tilbyde at udfærdige dit regnskab for sidste år.

Med venlig hilsen Bogføringshuset

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg har flere års erfaring i "små" og forfærdeligt rodede regnskaber, det kræver bare lidt overblik og noget gå-på mod.

Jeg vil forholdsvis hurtigt kunne få rettet op på dit regnskab, så hvis du har besluttet dig for at du vil have 100 % orden i dine ting, nu og fremover, så send en mail, så snakker vi videre om det.

 

Martin

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)