Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der nogen her som har erfaring med internetbusiness.dk?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften siger, er der nogen der har erfaring med dem? de ringede til min kæreste i går, og tilbød hende at lærer hende, hvordan man blev selvstændig, noget med nogen koncepter...

 

Er der nogen der har prøvet det? og hvad har jeres oplevelser været?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hvad jeg har kunnet læse mig til, så er det noget Herbal Life/MLM de arbejder med. Jeg ville aldrig gå ind i MLM, men det er jo også bare min mening :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en fantastisk folder igår ind af brevsprækken

 

EKSTRA INDTÆGT?

Vi søger personer

som har lyst til at tjene ekstra

fritid, deltid eller fuldtid

du bestemmer selv din arbejdstid.

interesseret???


Se mere på

www.team-hjemmefra.dk

Kode: 11030

Gert Nielsen: 70 234 235

 

------------------------------------------

hold dig væk fra sådan noget :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

personligt har jeg brændt flere 100.000 kr af på sælger de ringer og de siger de har verdens bedste produkt, derfor siger jeg nu altid nej når en sælger ringer og vil sælge mig et produkt.

efter hvad jeg kunne læse på siden er det MLM måde at sælge på

Ja og hader MLM grundet  strukturen i MLM salg  , læs her hvad MLM er før du siger ja http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing den dansk på wikipedia er for kort den lange er bedre , den på engelske

 Det er kun min vurdering at det er dårlige måde at sælge på , du må selv vurdere efter have læst hvad MLM er .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det var også min fornemmelse, jeg tænkte nemlig det samme! desværre er hun for naiv nogle gange, hun er inde på det der pointshop.dk som hun skraber point til alt muligt lort.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det er temmelig sikkert Herbalife. Men jeg vil så sige, at I skal ikke rede alle MLM-firmaer over én kam, for MLM kan være mange ting. Herbalife inkluderer gode produkter, som man sælger til andre, hvilket gør det lovligt at arbejde med. Nogle sælger fra webshops og andre laver homeparties - andre igen gør begge dele, og atter andre gør mere i at finde nye forhandlere. Jeg var selv forhandler for nogle år tilbage, og det kræver arbejde, men det var enormt spændende, og man lærer altså også nogle gode ting, som kan bruges til meget.

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)