Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et tilbud på SEO arbejde.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kender kun et dansk - svenske  firma der tilbyder disse garanti ordninger alle sider røg udad google , så hvilket firma er det ?

har du googlet virksomheden?

Da der ikke er mange på markedet der tilbyder disse garanti ordninger er det nok dem eller er der kommet ny på markedet , eller er det bare de samme, med  bare et nyt firma navn.?

Pas nu på er mit råd og et par timer er for hurtigt at traffe et  valg på ,det er jo din virksomheden , tag dig gerne et par uger i at gennemgå de forskellige virksomheder , der tilbyder søgeord optimering

Normalt et valg der traffes på et par timer , er ekstrem tit det forkert valg , da man ikke har undersøgt sagen godt nok , før man siger ja.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

PJEDSTED:
Ja, men jeg ved heller ikke om du bruger ulovlige metoder i dit arbejde og så er vi jo lige vidt. Du kan love nok så meget uden at jeg kan bruge det til noget som helst.

Præcis det leder os så tilbage til at ingen kan give dig 100% for noget !

 

PJEDSTED:
Hvis du mener at jeg smider mine penge ud til den virksomhed du ikke kender, så må du jo kunne fortælle hvorfor du er bedre.

Som udgangepunkt tilbyder jeg ikke SEO Smile i øvrigt forsøgte jeg bare at fortælle dig du skulle tænke dig om ikke andet :)

/allan

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg kender kun et dansk - svenske  firma der tilbyder disse garanti ordninger alle sider røg udad google , så hvilket firma er det ?

har du googlet virksomheden?

Da der ikke er mange på markedet der tilbyder disse garanti ordninger er det nok dem eller er der kommet ny på markedet , eller er det bare de samme, med  bare et nyt firma navn.?

Pas nu på er mit råd og et par timer er for hurtigt at traffe et  valg på ,det er jo din virksomheden , tag dig gerne et par uger i at gennemgå de forskellige virksomheder , der tilbyder søgeord optimering

Normalt et valg der traffes på et par timer , er ekstrem tit det forkert valg , da man ikke har undersøgt sagen godt nok , før man siger ja.

 

 

ja jeg har undersøgt hvem de er, og der var for et par år siden lidt problemer med deres arbejde, men det gør ikke så meget hvis de har lært af det. I øvrigt var det mest rygter der gik om dem. Så vidt jeg kan se, så har de ikke lavet "ulykker" i 2 år. Vi tager alligevel vores forholdsregler med hensyn til udformning af kontraten.

Det er medianalys der har fået opgaven.

 

xxx

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er deres hjemmeside? kan ikke finde den, heller ikke når jeg søger på google.se.. jeg vil ikke sige noget om et firma jeg ikke kender, men virke da noget underligt at de ikke bliver fundet på deres ejet firmanavnTongue Tied

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nis Rønlund Jensen:
men virke da noget underligt at de ikke bliver fundet på deres ejet firmanavn

http://www.mediaanalys.se

/allan

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

de kommer da ellers frem med det samme.. kan være jeg har stavet forkert...

Telia bruger dem vist lige for tiden.

http://www.mediaanalys.se/

 

 

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Mikael christiansen:

jeg kender kun et dansk - svenske  firma der tilbyder disse garanti ordninger alle sider røg udad google , så hvilket firma er det ?

har du googlet virksomheden?

Da der ikke er mange på markedet der tilbyder disse garanti ordninger er det nok dem eller er der kommet ny på markedet , eller er det bare de samme, med  bare et nyt firma navn.?

Pas nu på er mit råd og et par timer er for hurtigt at traffe et  valg på ,det er jo din virksomheden , tag dig gerne et par uger i at gennemgå de forskellige virksomheder , der tilbyder søgeord optimering

Normalt et valg der traffes på et par timer , er ekstrem tit det forkert valg , da man ikke har undersøgt sagen godt nok , før man siger ja.

 

 

ja jeg har undersøgt hvem de er, og der var for et par år siden lidt problemer med deres arbejde, men det gør ikke så meget hvis de har lært af det. I øvrigt var det mest rygter der gik om dem. Så vidt jeg kan se, så har de ikke lavet "ulykker" i 2 år. Vi tager alligevel vores forholdsregler med hensyn til udformning af kontraten.

Det er medianalys der har fået opgaven.

 

Hvad jeg kan læse mig til efter at have google virksomheden grundigt , var det ikke mange sager der dukket op , med de har også søgeord optimeret sit eget navn godt med betalte artikler annoncer mv.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste der går mig lidt på er, at de fortæller at 70-80 % af søgeordene vil være på side 1 i løbet af 1 år, men at de så i betingelserne skriver at de frasiger sig et hvert ansvar med hensyn til placeringer på søgemaskiner og ikke garanterer noget.

Det hænger jo ikke helt sammen.

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

Det eneste der går mig lidt på er, at de fortæller at 70-80 % af søgeordene vil være på side 1 i løbet af 1 år, men at de så i betingelserne skriver at de frasiger sig et hvert ansvar med hensyn til placeringer på søgemaskiner og ikke garanterer noget.

Det hænger jo ikke helt sammen.

Jo det hænger jo sammen med det vi andre har sagt hele tiden!!! Ingen kan garantere noget, og det kræver løbende vedligeholdelse for, at bevare sin gode placering...

Men fedt du endelig begynder at se, at det er umuligt at købe sig til en placering, der er vedvarende!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

PJEDSTED:

Det eneste der går mig lidt på er, at de fortæller at 70-80 % af søgeordene vil være på side 1 i løbet af 1 år, men at de så i betingelserne skriver at de frasiger sig et hvert ansvar med hensyn til placeringer på søgemaskiner og ikke garanterer noget.

Det hænger jo ikke helt sammen.

Jo det hænger jo sammen med det vi andre har sagt hele tiden!!! Ingen kan garantere noget, og det kræver løbende vedligeholdelse for, at bevare sin gode placering...

Men fedt du endelig begynder at se, at det er umuligt at købe sig til en placering, der er vedvarende!

vedligeholdelse er jo en del af den opgave de får penge for hele tiden. Det bliver naturligvis indført i kontrakten.

Ingen resultat=ingen løn.

 

xxx

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)