Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et tilbud på SEO arbejde.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
man skal aldrig betale forud for en opgave.

Der findes visse folk som har gjort sig så bemærket i visse brancher at dette faktisk er deres eneste udvej :)

PJEDSTED:
Betaler du også din håndværker før han går i gang med opgaven?

Nej men jeg føler med de tider vi har der er mere og mere til grund for at have dette som en del af sine betalings betingelser. kan så til tilføje jeg som regel tager 30% upfront ved kunder som jeg ikke kender.

/allan

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Med den indstilling du har får du nok svært ved at finde en god leverandør

Det er en måde at sortere alle svindlerne fra på. Er man en seriøs leverandør, så tager man naturligvis ikke betaling før opgaven er løst.

 

 

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

PJEDSTED:
man skal aldrig betale forud for en opgave.

Der findes visse folk som har gjort sig så bemærket i visse brancher at dette faktisk er deres eneste udvej :)

PJEDSTED:
Betaler du også din håndværker før han går i gang med opgaven?

Nej men jeg føler med de tider vi har der er mere og mere til grund for at have dette som en del af sine betalings betingelser. kan så til tilføje jeg som regel tager 30% upfront ved kunder som jeg ikke kender.

/allan

 

30% er bestemt også fair synes jeg.

 

xxx

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender til GUAVA og 3C Ads.

Begge skulle være nogle rigtige gode virksomheder når man taler om SEO. - Og af hvad jeg ved, også en No Cure No Pay løsning. 

Selv har jeg haft talt m. en fra 3C Ads, og trods jeg ikke har bestilt SEO endnu, så var det en meget god snak jeg fik.
GUAVA har jeg ikke meget kendskab til, ud over lidt generel snak, og de skulle bestemt være dygtige spillere. Dog er de nok heller ikke billige.

Der findes MANGE af de virksomheder, så tal med nogle af de virksomheder, indhent tilbud, kræv en "rapport" når perioden er slut, og vælg den du har den bedste mave-fornemmelse med. 

Jeg tror at det var de bedste råd jeg kan give videre. 

Til din info.
Det er også vigtigt at huske, at det ikke altid er godt at vælge billigt. Og netop med SEO er det nok ikke prisen man skal gå ALT for højt op i. Du skal jo gerne have noget ud af det ikke ;)

Held og lykke med at finde den rette for dig, og jeg håber du får noget ud af det.

PS:
Keywords for du dog ikke noget ud af længere (Google er fuldstændig ligeglad med dem). Så hvis det var det du tænkte på, så kan du godt droppe det igen. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Nej bestemt ikke. Det var grunden til at det ikke kom til at koste mig noget.

Penge får man naturligvis først når man har fortjent dem. man skal aldrig betale forud for en opgave.

Betaler du også din håndværker før han går i gang med opgaven?

Ja men hvordan forholder du dig så til, at ingen kan garanterer dig noget i forhold til Google?

Skal de så bare arbejde gratis, og levere en masse godt, men Google vælger bare ik at værdsætte af mange grunde...

Men med den indstilling hopper jeg med på Mikkels vogn, og siger du næppe finder nogen seriøs og brugbar...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ude efter en no cure no pay ordning. Jeg er heller ikke ude efter den billigste.

Jeg er ude efter den bedste løsning til den bedste pris.

Jeg har ingen forstand på internet markedsføring, så derfor overlader jeg det til andre.

Men tak for svar alligevel .-)

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Jeg er ikke ude efter en no cure no pay ordning. Jeg er heller ikke ude efter den billigste.

Jeg er ude efter den bedste løsning til den bedste pris.

Jeg har ingen forstand på internet markedsføring, så derfor overlader jeg det til andre.

Men tak for svar alligevel .-)

Hvorfor lytter du så ik til Mikkel? Han er da en af de bedste i verden indenfor området!!!

Han ved da 100%, hva han snakker om!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

PJEDSTED:

Nej bestemt ikke. Det var grunden til at det ikke kom til at koste mig noget.

Penge får man naturligvis først når man har fortjent dem. man skal aldrig betale forud for en opgave.

Betaler du også din håndværker før han går i gang med opgaven?

Ja men hvordan forholder du dig så til, at ingen kan garanterer dig noget i forhold til Google?

Skal de så bare arbejde gratis, og levere en masse godt, men Google vælger bare ik at værdsætte af mange grunde...

Men med den indstilling hopper jeg med på Mikkels vogn, og siger du næppe finder nogen seriøs og brugbar...

 

Jeg fortsår helt ikke hvad du mener.. Jeg tror du skal vende spørgsmålet om..

Skal jeg betale til noget der ikke virker synes du? - det har jeg prøvet, og det var ikke en succes.

 

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

Det virker håbløst det her... Du tror bare man kan købe sig til en top placering... Måske du skulle overveje, at sætte dig ind i tingene før du begynder at stille betingelser, som går mod almen fornuft...

Im out...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sortere kun alle de gode fra med den holdning.. SEO arbejde er ikke altid lige til at se og de kommer ikke til top på en måned.

Personligt kender jeg ingen seriøse der laver arbejdet før de er blevet betalt og jeg ville løbe langt væk hvis du blev garanteret topplaceringer på alle de ord, garantier holder ikke i den branche..

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)