Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyt fra Dandomain til Magento. Erfaringer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi står og skal flytte vores shop fra dandomain til Magento inden længe. Jeg kunne meget godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med den slags?

Er der en let måde at eksportere varer fra Dandomain og importere i Magento? Ellers er det godt nok en gang klippe klister arbejde :-)

 

Også lige et lille sidespørgsmål. Nogle gode råd rent SEO wise, så vi ikke mister vores placeringer i google.? Er der nogle der vil anbefale en god rådgiver der har forstand på denne slags evt.? Og som har tid indenfor den næste uges tid til en konsultation. :-)

 

Hvis der er andre der har erfaringer med den slags, og andre ting der ellers kan gå galt, hører jeg selvfølgelig meget gerne fra jer! :-)

 

Mange tak på forhånd.

 

/Sebastian Petersen

Medejer - Trendhim ApS

info@trendhim.dk

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento kan importere .csv filer (komma separerede filer) som standard, så har du mulighed for at smide det ud i et sådan format fra Dandomain er du godt stillet.

Med hensyn til SEO så skal du have lavet "redirects" fra de gamle url'er til de nye for at bevare Google juicen (jeg har hørt om nogen der har lavet værktøjer til at gøre dette lettere, men her skal du nok have fat i en SEO mand).

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

 

Nu ved jeg godt det er en gammel tråd, men ville alligevel lige høre om du har fået skiftet fra Dandomain til Magento?

Vi står ligeledes overfor et sådan skifte og jeg har faktisk skrevet et blogindlæg om netop problemstillingen. Læs om hvorfor jeg skifter fra Dandomain til Magento her.

Glæder mig til at høre fra dig ;)

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Mogensen:

Vi står ligeledes overfor et sådan skifte og jeg har faktisk skrevet et blogindlæg om netop problemstillingen. Læs om hvorfor jeg skifter fra Dandomain til Magento her.

Dit link funker ikke

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Således ;) - tak Rasmus

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)