Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af mærketøj

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en lille forespørgelse som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. 

Jeg overvejer at starte en web shop der sælger mærketøj som vil blive købt billigt fra butikkers overskudslager. Det jeg gerne vil vide er, hvordan jeg kan opsætte web shoppen, så der ikke vil blive behov for tilladelse til salget af de forskelllige mærker.

Mange tak på forhånd.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver ingen tilladelse, så længe at varerne er sat legalt i cirkulation, og at du ik skilter med, at du er officiel forhandler...

Er ovenstående overholdt, så kan ingen af mærkerne gøre noget, da alt er lige efter bogen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, kan jeg lige spørge hvad du præcis mener med at varerne er sat legalt i cirkulation. Vil lige være sikker Smile

igen tak for hjælpen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

At varerne er sat i cirkulation af mærkerne selv, dvs mærket har solgt varerne til butikken, og det f.eks ik er varer der er importeret fra Østen eller USA...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, så hvis bare varene er købt i danmark, så er det loveligt at sælge det videre, også selv om det er specielle mærkevare? Så man kan oprette web-butikken som en normal tøjbutik, bare man ikke reklamere med at være en officiel forhandler.

Du er en stor hjælp

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

nadia82:

okay, så hvis bare varene er købt i danmark, så er det loveligt at sælge det videre, også selv om det er specielle mærkevare?

Om varerne er købt i DK eller EU er ligegyldig... Bare de er sat i cirkulation af de mærkerne i EU, og der ik er tale om illegal import fra Østen eller Usa...

Men det lyder som om, at du køber ved officielle forhandlere, og så er der egentlig ik så meget at frygte...

nadia82:

Så man kan oprette web-butikken som en normal tøjbutik, bare man ikke reklamere med at være en officiel forhandler.

YES... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen,

jeg har lige et hurtigt spørgsmål mere. Hvad hvis man fandt en vare i et land udenfor EU, er det så stadig ikke loveligt at sælge den i DK, hvis man importere den, altså betaler moms, toldafgifter, etc.??

hilsen

nadia

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

nadia82:

jeg har lige et hurtigt spørgsmål mere. Hvad hvis man fandt en vare i et land udenfor EU, er det så stadig ikke loveligt at sælge den i DK, hvis man importere den, altså betaler moms, toldafgifter, etc.??

Er det et registreret trademark, så NEJ... Du får mega problemer med mærkerne, hvis du gør sådan noget...

Varerne SKAL købes indenfor EU!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

nadia82:

Hvis du har flere spørgsmål, så skal du være velkommen til, at smide en PB herinde...

Det samme gælder, hvis du søger varer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, det troede jeg også, ville bare lige være sikker.

igen tak

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)