Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig hej til dine kunde (video) for kr. 1499,-

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej alle herinde.

Både til vores importfirma, og til mit panoramabillede firma har jeg indkøbt et Canon XL1s videokamera.

Nu skal jeg lære at bruge kameraet, så jeg tænkte at det er der måske nogen herinde der kan få glæde af.

Jeg vil derfor høre om der er interesse for en præsentationsvideo hvor du står og siger hej til dine kunder. Du kan fortælle om dit firma, jeres services, fordele ved at vælge netop jer eller hvad du nu finder passende.

Jeg kan ikke garantere for resultatet, da det stadig er meget nyt for mig. Men jeg kan garantere at du kun betaler hvis du er tilfreds med det endelige resultat.

Prisen vil være 1.499,- og eneste krav fra min side er at du er på Sjælland. Evt. kan vi også finde et sted i Jylland hvor vi mødes alle sammen.

Lad mig høre om det er noget der er interesse for.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

 

Fra Køge
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det lyder som et godt tilbud. Jeg tror i hvert fald på, at video gør sig meget bedre end ord og statiske fotos. Hvis et billede siger mere end 1.000 ord, hvor meget kan en kort video så fortælle.

I øvrigt, hvis du får brug for hjælp til videoredigering, så kan vi måske finde ud af noget.

pøjpøj med projektet.

Med venlig hilsen

Bjørn Johansen 

Bjørn Johansen - www.bedrebusiness.dk

Vi skaffer vore kunder flere og gladere kunder

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Tusind tak - det vil jeg helt sikkert gerne benytte mig af.

Ideen med ovenstående tilbud er ikke at der skal laves en forretning ud af det. Ideen er at have noget konkret materiale at øve/forbedre mig med. Og dem der er interesseret skal derfor også kun betale hvis de er tilfredse med resultatet.

Jeg ved bare at motivationen er meget højere når der er nogle konkrete opgaver!

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal den larmende tavshed fortolkes som at dette er total uinteressant, eller har tråden bare ikke levet længe nok endnu?

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Lyder spændende med dit projekt.

Lige et enkelt "dumt" spørgsmål Wink

Lad os forestille os at du filmer mig og at vi får 10 sekunder brugbar video ud af det. Hvordan fungerer det så rent teknisk med at bruge klippet på min hjemmeside? Jeg har en ganske almindelig selvgjort hjemmeside - lavet på skabelon fra one.com .

Bliver det lagt på Youtube og så et link dertil fra min side, eller hvordan bliver det "online"?

Rie

Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden tvilv meget interessant. Har længe haft planer om at lave sådan virksomhedspræsentationsvideo.

Er dog strandet ved at jeg ønsker en hel "clean" hvid baggrund, evt slet ingen baggrund (skal vel laves på green eller blue screen)

Har du udstyr så det kan lade sig gøre med hvid eller ingen baggrund?

De bedste hilsner

Thomas

 

Fra Køge
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie,

Når du uploader en video til YouTube, så får du en URL og en Embed-kode. Afhængig af dit system, så skal du bruge det ene eller andet. Selv bruger jeg WordPress på mit hovedsite www.bedrebusiness.dk, hvor man bare skal indsætte URLen. Så kan man selv justere størrelsen. Jeg har indtil videre embeddet 3 videoer og planen er, at der skal mange flere.

Ved at "embedde" belaster YouTubes server, som er designet til det - og ikke One.coms. En yderligere fordel ved at lægge den på YouTube og så embedde er, at du så kan køre statistik på, hvor folk ser din video.

Håber at det bringer dig videre.

Venlig hilsen

Bjørn

Bjørn Johansen - www.bedrebusiness.dk

Vi skaffer vore kunder flere og gladere kunder

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rie W:

Hej!

Lyder spændende med dit projekt.

Lige et enkelt "dumt" spørgsmål Wink

Bliver det lagt på Youtube og så et link dertil fra min side, eller hvordan bliver det "online"?

Rie

Hej Rie.

Der er ingen dumme spørgsmål. Du lærer jo aldrig noget hvis du ikke spørger. Så hellere spørge end at lade som igenting.

Ja den nemmeste måde at få det ud på din hjemmeside er ved at ligge det op på YouTube og så vise YouTube videoen på din hjemmeside. Det er ikke så svært, og synes du alligevel det virker helt håbløst, så vil jeg gerne hjælpe så godt jeg overhovedet kan :)

Hilsen Morten

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Nielsen:

Uden tvilv meget interessant. Har længe haft planer om at lave sådan virksomhedspræsentationsvideo.

Er dog strandet ved at jeg ønsker en hel "clean" hvid baggrund, evt slet ingen baggrund (skal vel laves på green eller blue screen)

Har du udstyr så det kan lade sig gøre med hvid eller ingen baggrund?

De bedste hilsner

Thomas

 

Hej Thomas

Ja jeg kan godt forstå at du gerne vil have en "clean" hvid baggrund. Jeg forestiller mig 2 scenarier:

1) Du kan selv vælge baggrunden. Måske vil du gerne vise dit kontor frem samtidig? Måske vil du gerne stå blandt dine produkter når du snakker?

2) Vi laver optagelsen med en green screen. Du får så optagelsen på en "clean" hvid baggrund.

Lige pt. har jeg ikke en green screen, men den kommer snart, for jeg ved at jeg skal bruge den i mange andre situationer. Så dette er helt sikkert også en mulighed.

Resultatet kan jeg som sagt ikke garantere for, da det jo er helt nyt for mig. Men er du ikke tilfreds, så koster det ingenting.

Hilsen Morten

 

Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant, du må endelig råbe op når du har fået sådan en "grøn fætter" :-)

 

Hilsen Thomas

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)