Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af webmail på iPhone

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået mig en iPhone 3 GS og forsøgt at oprette mine webmails fra unoeuro på telefonen. Jeg kan sagtens modtage mails på den, men ikke sende, så der må være noget galt med den udgående server. Jeg har abonnement ved 3 og deres udgående server skulle være smtp.3.dk - men telefonen kan ikke finde den og bliver ved med at melde fejl.

Mine 2 opkald til 3's "kundeservice" var ikke til meget hjælp. Eneste de kunne sige i deres såkaldte "iPhone-afdeling" var, at det ikke lige var iPhones der var deres stærke side - virkelig flot, men efter en laaang vente tid, kom jeg da til at snakke med en, der var "iPhone ekspert" og han kunne fortælle, at jeg bare skulle slette min konto og oprette den igen og så skulle det virke - gjorde det ikke. Det fortalte de begge gange (gjorde det dog kun den ene gang Stick out tongue). 2 gang sagde de endvidere, at det måtte være unoeuro.com der var noget galt med, men nu har jeg også webmail andre steder og her kan jeg også kun modtage mails.

Så er der en eller anden venlig Amino, der kan fortælle mig, hvordan jeg opsætte den udgående server og hvis den ikke hedder smtp.3.dk - hvad hedder den så?

På forhånd tak.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

har du forsøgt at finde guides på youtube? har selv fundet meget brugbart materialle derinde, ligefra jailbrake til hotmail opsætning i mail osx.

hvis du kan sætte din mail op i mail osx så ryger opsætningen over på iphonen, men det forudsætter se´føli at du har mac og at du kan sætte mailen op der :-)

anyway bare et par forslag :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 12. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Nogle gange kan problemet ligge i hvem der kan snakke med hvem - af mailudbydere og software.
Jeg har haft samme problem med min Iphone (kun en 3G ikke S) men med en plugin fra izimail, lykkedes alt i fin stil!! Det kræver at du bruger 5 minutter på at læse proceduren igennem inden du starter (og det koster 112,- om året i abonnement :-(  ) men så skulle det gerne køre..

Dog skal du lige kontrollere at din udbyder og telefon kan tale sammen gennem Izimail inden du køberWink

Håber det kan hjælpe dig

Nicolas

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet (citat taget fra 3s side af)

Bruger du en POP3/IMAP e-mail, som du eksempelvis har fået fra din ADSL udbyder, vil du kunne tjekke denne mail på din mobil, ved hjælp af telefonens indbyggede mail klient.

3 har lavet et værktøj, hvor du kan indtaste detaljerne på computeren, og herefter vil en SMS med de indtastede indstillinger blive sendt til din mobil. Værktøjet finder du her: www.3.dk/indstillinger

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg bruger min udbyderes smtp og pop server. 

Har også abonnement hos 3, og bruger ikke deres smtp. server, så i dit tilfælde ville jeg bruge unoeuros smtp server, ligesom de selv foreslår i deres guide:

https://www.unoeuro.com/support/faq/2/109/

 

Brug denne udgående server  - asmtp.unoeuro.com

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert bare en opsætningsfejl (du har valgt en forkert smtp-port, forkert kode osv.).

Prøv at gå ind i Indstillinger->E-post, kontakter, kalendere->Klik på din e-mail->Avanceret.

Du skal højst sandsynligt sætte "Godkendelse" til "Adgangskode (den adgangskode vil være den samme som til mailen/indgående).

Prøv at tjek om Serverport står til det, den skal. Unoeuro kan køre på disse porte: 25 (hvis det ikke virker, så prøv 2525), 587 og 8080.

Så prøv de 3-4 porte.

Ligeledes skal du bruge smtp-serveren: asmtp.unoeuro.com

Håber det hjælper :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarene.

Til Omar,
Ja det har jeg og opsætningen er også korrekt - det er kun den udgående server der er problemet.

Har en mac, men vil ikke bruge mail derpå, da jeg bruger forskellige computere og derfor har brug for min webmail og have alle modtagende/sendte mail der i.

Til Web,
Havde håbet det kunne lade sig gøre gratis, så vil lige undersøge andre muligheder først.

Til Steen,
Det virker ikke med iPhone. Der har de kun andre mærker.

Til Patrick,
Da jeg havde en SE mobil skulle man bruge deres smtp server og derfor gik jeg udfra at det skulle man også på iPhone. Men jeg vil prøve om det virker.

Til Elias,
Mange tak. Det må jeg lige rode lidt med i weekenden. Har lige forsøgt at ændre nogle af de ting du siger, men nu kan jeg slet ikke modtage mails på den. Så det spiller ikke helt for mig..

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet med smtp.3mail.dk

Dog ifølge deres erhvervs side, burde det være som du har skrevet smtp.3.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har jeg ikke. Medarbejderne ved 3 sagde at det var smtp.3.dk - men fik det til at virke nu.

Slettet min konto og gjorde som Elias skrev og nu virker det.

Mange 1000 tak for hjælpe alle sammen.

Kan i have en god weekend.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der formentlig går galt er måden du kobler op på. Hvis du kobler op via trådløst netværk skal du bruge netværksudbyderens smtp (UnoEuro) hvorimod hvis du kobler op via 3G nettet skal du bruge 3s smtp.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)