Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"At blive taget med bukserne nede"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra københavn
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lidt uheldig er han da, men hvorfor? jeg forstår ikke at man sidder sådan ikke fordi det betyder noget det skal han da selvfølgelig have lov til. Jeg vil stadig godt have lov til at sige at jeg synes google laver mange fede ting og at mange nyder godt af deres frie services. 

hurra for at nogle ikke tager penge for alt. 

 

Et side indskud jeg har lige set en masse af Martin Thorborgs ting på youtube, jeg må sige selv om jeg er helt ny i det med at lave firma og være iværksætter så, Tak fordi folk kan være som Martin og mange andre nu er, glæder mig meget til at lære mere om det at være iværksætter.

 

Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det.. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jan:

Ja lidt uheldig er han da, men hvorfor? jeg forstår ikke at man sidder sådan ikke fordi det betyder noget det skal han da selvfølgelig have lov til.

Tjaaa man er vel i sin frie ret til, at gøre hva man ønsker på privatgrund... Nu er det her "heldigvis" en voksen mand, men hva nu hvis det var nøgne børn, der havde vandkamp?

Under alle omstændigheder, så er det en usmagelig service, hvis den på den måde krænker folks privatliv.

Fejlen BURDE være fundet ved gennemgang af billederne, men noget tyder på, at billederne i mange tilfælde slet ik er gennemgået...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra københavn
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg ser din point, nu var det sådan set heller ikke min plan at forsvare google. 

Ja børn det er et punkt som jeg ikke vil ind på, jeg er den forståelse at det er noget alle har en mening om, og hvilken der er bedst, vil jeg lade være på til dem som er forældre. 

 

Men ja der er da plads til en forbedring hos google, men jeg synes da de er hurtigt til at rette op på deres fejl. 

 

Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det.. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor det er lovligt for aviser og lignende at bringe billederne.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Jeg forstår ikke hvorfor det er lovligt for aviser og lignende at bringe billederne.

Han er jo ingen JETSET DRONNING ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Google må da betale erstatning til alle de forurette personer alt andet ville være urimeligt . Det er jo privatejendom de fotografer på , det er i hvert fald ikke tilladt og ekstrabladet.dk må da også betale en lille erstatning til denne forurette mand de ligger jo billederne på internet , det kan da ikke være lovligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nicolaj:

Jeg forstår ikke hvorfor det er lovligt for aviser og lignende at bringe billederne.

 

Han er jo ingen JETSET DRONNING ;D

 

Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)