Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrere virksomhed anonymt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Måske en lidt mystisk headline, men her er mit spørgsmål:

Jeg har allerede en fin lille virksomhed, og jeg planlægger at starte en anden ved siden af. Men det er en sideforretning og egentligt ikke noget jeg har lyst til at stå for med eget navn. Ikke fordi det er ulovligt eller i den dur, bare fordi, tja, jeg ser ingen grund til det.

Slår man min eksisterende virksomhed op på eks. cvr.dk så står mit fulde navn der.

Jeg ønsker således at starte en virksomhed, men at ejeren bag ikke skal stå registreret til offentlig info. kan dette lade sig gøre? Og i så fald, hvordan?

Mvh

Chris

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er heldigvis ikke muligt/lovligt at drive anonym virksomhed her i landet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det letteste er nok at finde en blind makker og lave et I/S.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ChrisKI:

Hej,

Måske en lidt mystisk headline, men her er mit spørgsmål:

Jeg har allerede en fin lille virksomhed, og jeg planlægger at starte en anden ved siden af. Men det er en sideforretning og egentligt ikke noget jeg har lyst til at stå for med eget navn. Ikke fordi det er ulovligt eller i den dur, bare fordi, tja, jeg ser ingen grund til det.

Slår man min eksisterende virksomhed op på eks. cvr.dk så står mit fulde navn der.

Jeg ønsker således at starte en virksomhed, men at ejeren bag ikke skal stå registreret til offentlig info. kan dette lade sig gøre? Og i så fald, hvordan?

Mvh

Chris

Registrer endnu en virksomhed og så får du et SE nummer. Det er ikke offentligt tilgængeligt, men kan naturligvis ses hos Skat. Du skal så bare have en anden adresse end dit nuværende og din bopæl.

Det er ikke en ualmindelig øvelse for grossister der vil sælge direkte uden at kunderne ved det.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt klar over, at jeg ikke kommer uden om SKAT :-)

Mit ønske er blot, at hver mand ikke skal kunne slå firmaet op og finde navn og adresse på ejeren.

Hvad menes med 'Du skal så bare have en anden adresse end dit nuværende og din bopæl'?

Tak for input.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ChrisKI:

Jeg er godt klar over, at jeg ikke kommer uden om SKAT :-)

Mit ønske er blot, at hver mand ikke skal kunne slå firmaet op og finde navn og adresse på ejeren.

Hvad menes med 'Du skal så bare have en anden adresse end dit nuværende og din bopæl'?

Tak for input.

Mener bare, at det skal vel på en given hjemmeside fremgå hvor virksomheden er m.v. altsp Fitmanavn, adresse og SE nummer-

Så mener jeg bare at der skal jo ikke den store detektiveksamen til for at slå op på adressen og se hvem der bor der hvis det er din hjemmeadresse. På Eniro, Krak osv kommer jo frem hvem der bor der på adressen,.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg behøver ingen hjemmeside til firmaet.

 

Så spørgsmålet er bare om man kan registrere en virksomhed således at myndighederne naturligvis har navn og adresse, men hvor disse to ting ikke kan slås op af enhver på cvr.dk osv?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ændre firmanavn på webreg.dk. Nå man starter en enkeltmands virksomhed vil en navn som udgangspunkt altid være en del af firmanavnet, dette kan du slette via webreg.dk, du kan enten ændre det ved at indsende en blanket (lang behandlingstid) eller du kan logge ind med digital signatur (behandlingstid ca. 1 dag).

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan derefter anmode om adressebeskyttelse på dig privat, så burde man ikke sådan lige kunne finde frem til dig eller selvfølgelig kan man det, det tager bare lidt længere tid ;)

Hvorfor vil du ikke have dit navn nævnt??

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg svaret dig på.---læs venligst

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)