Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fagre nye verden og almindelig god kundeservice

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:
I December måned købte jeg et headset i Boomtown til 650 kroner.. for 2 uger siden valgte min mikrofon at stå af, trods at ledninger er gemt inde i headsettet, så var lost.. Igår gik jeg ned med det, ekspedienten gik om bagved, fandt et andet headset, og sagde Værsågod, vi skal nok sende det gamle retur. Slam Bam, ingen diskution om reklamation, ingen problemer.. Fantastisk.. jeg kan på baggrund af den behandling fremover købe mine muse, tasteture og headsets der for det er sku god service.

Lige præcis.... og du ville helt sikkert også anbefale til netværk og venner hvis de ledte efter et sted at handle.

Kommer lige i tanke om denne sætning jeg glemte at få med og som faktisk er ret sjov:

Shop: Vi har een mio kunder og kan derfor ikke hjælpe med noget uden ordrenummer

Jeg: Okey - men vi har også en mio kunder, og vi kan da stadig søge på navne.

Shop: Det passer i hvert fald ikke at i har en mio kunder, for vi er danmarks største shop.

Dette var jo kun sagt for sjov fra min side fordi jeg synes at det var så latterligt. Men vi fik da grinet en del på kontoret efterfølgende. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Bautik:
I December måned købte jeg et headset i Boomtown til 650 kroner.. for 2 uger siden valgte min mikrofon at stå af, trods at ledninger er gemt inde i headsettet, så var lost.. Igår gik jeg ned med det, ekspedienten gik om bagved, fandt et andet headset, og sagde Værsågod, vi skal nok sende det gamle retur. Slam Bam, ingen diskution om reklamation, ingen problemer.. Fantastisk.. jeg kan på baggrund af den behandling fremover købe mine muse, tasteture og headsets der for det er sku god service.

Lige præcis.... og du ville helt sikkert også anbefale til netværk og venner hvis de ledte efter et sted at handle.

Kommer lige i tanke om denne sætning jeg glemte at få med og som faktisk er ret sjov:

Shop: Vi har een mio kunder og kan derfor ikke hjælpe med noget uden ordrenummer

Jeg: Okey - men vi har også en mio kunder, og vi kan da stadig søge på navne.

Shop: Det passer i hvert fald ikke at i har en mio kunder, for vi er danmarks største shop.

Dette var jo kun sagt for sjov fra min side fordi jeg synes at det var så latterligt. Men vi fik da grinet en del på kontoret efterfølgende. 

hahah :P ja de er ret glade for den tittle lyder det som. hvad definere største shop? omsætning, kunder, ordre, forsendelser?

Men hvis i skal have billige spil og er ligeglad med Æsken sprog så kan jeg anbefale Play.com.. der er ingen porto, de sender fra england(ingen told) og der går mellem 3-7dage. Det er let, de har KÆÆÆÆÆÆMPe udvalg og er billige på mange ting..

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skulle måske gøre sine kunde opmærksomme på at der skal bruges ordrenummer ved al henvendelse, allerede ved købet og i sådan en situation som du ahr være i, burde kundeservice medarbejderen fortælle dig at grunden til de skal bruge ordrenummer er rent sikkerhedsmæssigt! Nåpr man får fortalt hvorfor en procedure der virker åndsvag virker så får man som kunde forståelse for det! Kommunikation er bare nøgleordet, altid!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.coolshop.dk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=The+Sims+3&submit.x=0&submit.y=0

http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=allproducts&searchstring=The+Sims+3&page=search&pa=search&go.x=0&go.y=0

 

:) Play.com er billige til infomation og en anden gang :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet - så er da klart der jeg vil prøve næste gang - men tænk at man skal ud over landets grænser - jeg kan nu godt li at støtte det danske (hvis de ellers kan finde ud af det) Wink

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Tak for tippet - så er da klart der jeg vil prøve næste gang - men tænk at man skal ud over landets grænser - jeg kan nu godt li at støtte det danske (hvis de ellers kan finde ud af det) Wink

hehe. hvis man skal sætte det firkantet op, så 90% af de store shops tænker på omsætninge og ikke kunden.. Play.com har bare fungeret for mig de gange jeg har bestilt.. og jeg tør ikke gætte på hvor mange ordre de smider ud hverdag, men det er ikke få... :P

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

mtrolle:
Med en million kunder er de godt nok store. Det er jo godt 1/5 af Danmarks befolkning de har kørt igennem deres webshop. WOW. :o)

Nu levere den omtalte shop til hele Scandinavien, og så er antal kunder pludselig ik så voldsomt, som det lyder...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ind i mellem oplever man kæmpe store virksomheder eller butikker som yder den mest fantastiske personlige service. Måske problemet ligger i at nethandelen måske endnu ikke har fokuseret på den kvalitet en god kundeservice giver. Nanna som jeg omtalte før, som arbejder her, hun er uddannet indenfor hotelbranchen som receptionist. Jeg er dagligt så overrasket over hvordan hun kan få sure kunder til at blive glade - bare ved at yde dem den hjælp de har behov for. Stille og roligt. 

Da jeg selv startede det her op og var alene om det, undgik jeg helst telefonen - hvilket jeg stadig gør. Jeg havde mere tanke for at få afsat varer end for den gode kundeservice. Nu har jeg lært det - og indset hvor vigtigt dette område er for kunderne. Og at det netop er årsagen til at de vender tilbage gang på gang. Tænk hvis man skulle betale adwords for hver eneste salg...

Jeg synes det er superfint med systemer hvor kunden kan logge ind og ændre ting osv. - men uanset størrelse skal der stadig være plads til bedstemor, den ordblinde, eller sågar den utålmodige Skype-Wink

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
eller sågar den utålmodige Skype-Wink

Hej Helle

Nu vil jeg lige drille dig lidt Cool

Hvorfor ringede du egentlig?

Når du har fået det forkerte spil, så er det vel bare at returnere det og få pengene retur ikke?

Jeg har læst dit indlæg igennem, og kan ikke gennemskue hvad du egentlig vil have dem til heheSmile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Forleden dag kom vi til at levere en vare til 89 kr. i en forkert farve til en kunde. Hun skrev og var selvfølgelig træt af det. Jeg skrev så til hende, at hun kunne beholde det hun  havde fået forkert og at vi ville sende varen i den korrekte farve. Hun blev helt vildt glad - i sær fordi hun så ikke skulle på posthuset for at returnere den forkerte vare. Jeg er i øvrigt ret sikker på at veninderne nok skal få at vide at »og så sagde hun bare jeg kunne beholde det....«... Vi skulle alligevel refundere porto til hende, hvis hun skulle have sendt det retur til os - og så var der jo ikke så meget overskud på at få den retur som at give en kunde en fed oplevelse.

Derfor ringede jeg til dem. Jeg håbede at de ville gøre noget i samme stil - altså - behold spillet - vi har lavet en fejl. I princippet skal de betale for returportoen - men jeg orker ikke at snakke med dem igen - så pakken ryger afsted med vores andre i dag. Differencen var vel omkring 80 kr. Det koster 75 kr at sende en pakke - så jeg tænker bare: hvor principfast skal man være - og vil man have sure eller glade kunder (naturligvis skal man ikke give varerne væk - men fint at rette op på fejl)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)