Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan for I tid til Amino?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser AMINO som næsten uvurderlig.

Ikke fordi den skaber så meget direkte salg, men mere fordi det, for mig, er et perfekt forum til at lære og lære-fra-sig.

Hver gang jeg skriver en tekst i forbindelse med en eller anden der har en forespørgsel lærer jeg noget. For mig er der noget selvrensende over at skrive noget generelt til et specifikt problem.

Jeg bruger det lige så meget til at forfine mine egne færdigheder. Ud over det fortæller reaktionerne man får på sine indlæg ekstremt meget, og det er et godt sted at have fingeren på pulsen i forhold til hvad det er som bekymrer / rør andre iværksættere

Det er vel lige som kaffepausen... den er jo heller ikke nødvendigvis specielt produktiv... men giver fornyet energi, og sætter projekterne på præcis nok afstand til at man får et nyt syn på dem når man kommer tilbage. 

-Karsten

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

takker for jeres hurtige svar. det er nok mig der skal få styr på tiden og en bedre struktur på mig selv og tiden ;-) så jeg både kan være effektiv i min forretning og være med på amino som jo er guld værd som iværksætter. for lige som jeg får masser af input vil jeg jo også gerne kunne være der for andre så det altid er ping pong imellem give og tage. så jeg skal nok lige nørde lidt med det der amino alert. det vil nok være en stor hjælp.

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

men ens mail kan også hurtig blive fyldt med mails fra amino når man skriver i en debat, som f.eks. i denne her hvor jeg har bedt om at modtage mails når der er svar. og så skal jeg jo lige ind og kigge hvad i kloge mennesker har skrevet til mit spørgsmål og så er der jo hurtig meget frem og tilbage på den kedelig måde ;-) og så går tiden ud over kaffepauser for mig. men hvis jeg kan lære som jer andre at styre mit amino mani til et par gange om dagen og brug som kaffepause så tro jeg har styr på min tid igen.

Christina Bonita

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er selv meget aktiv på Amino, hvilket jeg kun kan være fordi, jeg følger en amerikansk præsidents vise ord: "Ingen planer uden planlægning", hvilket for mig har betydet, at jeg ved præcist, hvornår jeg skal arbejde i min virksomhed o.s.v.

Derudover anvender jeg på lige fod med andre herinde Amino som et godt supplement til mit virke i dagligdagen, og de spørgsmål der stilles fra tid til anden, skærper også ens egen viden, idet man bliver nødt til at finde svarene, inden man i givet fald begynder at svare.

Jeg har også alerts på de emner, som interesserer mig mest ligesom de tråde, hvor jeg deltager med indlæg. Og ja, der kan af og til komme op mod 40-50 mail om dagen, men mange af dem er gengangere, så det er relativt hurtigt at få ryddet op.

Det var så lige mit indspark, her hvor jeg har en lille times tid til at læse Amino.

Med venlig hilsen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)