Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan for I tid til Amino?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er meget nysgerrig på hvordan I der er super aktivAmino og meget hjælpsomme her. hvordan gør i det. driver forretning og svare på amino.

jeg er dyb taknemlig hver gang der er nogen der gider svare, men også meget forundre over hvordan i gør. får det tager jo også tid at sidde og kigge med på Amino og svare. så hvordan gør du det??

måske jeg kan lære noget da jeg synes tiden løber hurtigere end jeg kan løbe ;-)

Christina Bonita

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg sidder heller ikke på siden så tit . RSS Guld vær

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Christina

jeg har nogle agenter sat op som gør jeg får en mail hver gang der er noget som jeg synets jeg kan hjælpe med bliver postet.

og så tjekker jeg den et par gange i løbet af dagen, det handler vel om at tage sig tiden....
jeg syntes jeg får mere end jeg giver ! så for mig er det intet problem :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som udgangspunkt meget ensporet. Jeg tjekker i lynfart de par kategorier, jeg er mest aktiv i og svarer så hist og her, hvor det lige passer. Det er kun, hvis jeg bruger Amino til hyggelæsning og afslapning, at jeg kommer ud fra SEO og relaterede kategorier.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Som de andre tjekker jeg også blot et par gange i løbet af dagen, og har nogen "agenter" opsat til bestemte emner.

Herudover bruger jeg tid på Amino når jeg skal stresse lidt af, eller hvis jeg sidder med noget tungt arbejde der skal holdes lidt pause fra eller hjernen lige skal cleares lidt :)

Samtidig synes jeg at man her på Amino får et godt indblik i hvad folk går med af overvejelser og spørgsmål i dagligdagen, og det er bestemt et interessant blik ind i markedet, for mit vedkommende.

Mvh.

Lars Meyer

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Bare for at få det på plads, så er de "Agenter" som Lars og Jacob nævner, en funktion der hedder Amino Alert - det foregår ved at du går ind under "Ret Profil"  og vælger fanen "Amino Alert" hvor du har mulighed for at skrive 3 ord eller vendinger som du kan hjælpe med, eller vil overvåge Smile klik gem, og næste gang en person skriver et indlæg omkring dit keyword så får du en e-mail og kan hoppe ind og svare Cool

Dbh Simon

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Zeeberg:

Hej Christina,

Bare for at få det på plads, så er de "Agenter" som Lars og Jacob nævner, en funktion der hedder Amino Alert - det foregår ved at du går ind under "Ret Profil"  og vælger fanen "Amino Alert" hvor du har mulighed for at skrive 3 ord eller vendinger som du kan hjælpe med, eller vil overvåge Smile klik gem, og næste gang en person skriver et indlæg omkring dit keyword så får du en e-mail og kan hoppe ind og svare Cool

Dbh Simon

Så vidt jeg husker er det en feature der er forbeholdt Plus profiler :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Så vidt jeg husker er det en feature der er forbeholdt Plus profiler :-)

Nej, dem der ikke lige har fået sig taget sammen til at købe PLUS+ endnu, kan stadig bruge det. Dog med en lille begrænsning. 

 

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Nej det er sakm åbent for alle, dog med maks. antal keywords på 3 hvor det selvfølgelig er ubegrænset til vores Plus profiler. Jeg tænkte at det reklamerede for sig selv når man har testet effekten af de 3 keywords Big Smile

Dbh simon

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får selv rigtig meget ud af at læse på Amino, så for mig er det en helt naturlig ting også at svare, når jeg har noget fornuftigt at sige.

Rent økonomisk har jeg stor fornøjelse af den tid, jeg bruger på Amino. Omtrent halvdelen af min virksomheds omsætning stammer fra folk, der indleder med: "Jeg så det, du skrev på Amino - tror du, at du kan hjælpe mig med..."

Praktisk bruger jeg også Amino alert samt abonnement på enkelte kategorier, men jeg nyder faktisk også at skimme overskrifter i "ulæste indlæg".

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)