Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Er der nogen der ved, om der findes et program der kan convertere en psd fil til magento template?
Jeg har fundet et der kan convertere til joomla, men skal bruge en webshop.
Jeg har ikke set nogen programmer til at gøre det, men der er masser af services der gør det for dig, og så får du også lidt SEO etc med i kurven.
http://www.psd2mage.com/
Eller denne Amino bruger der tilbyder det:
http://www.amino.dk/forums/t/75149.aspx
Dorthe: Hej Er der nogen der ved, om der findes et program der kan convertere en psd fil til magento template? Jeg har fundet et der kan convertere til joomla, men skal bruge en webshop.
Hej Dorthe.
Vi kan snitte din PSD og implementere den i Magento som valid XHTML/ CSS.
Skyd mig en mail på support@powerhosting.dk med et billede af PSD´en, så finder jeg et overslag.
Den slags skal håndkodes, så et program kan ikke løse opgaven desværre. Til gengæld får du det nøjagtigt som du ønsker det :-)
Dennis | (+45) 7222 4457 | Bredgade 45, 7400 Herning | support@powerhosting.dk
Seriøs magentohosting hos Danmark største magentohost
High-End dedicated servers, reserved and optimized for Magentocommerce
Hvad er det for et program da gør det med Joomla?
Jeg vil vove at påstå at dette ikke kan lade sig gøre. At lave en template i Magento er væsentligt mere krævende end man "bare" lige kan få det slicet up automatisk.
Men det kan jo være at der er een derude der kan gøre mig til skamme :)
MvhRasmus Lindgren
Professionel og unikt designet Magento webshop til kun 14.995,-Professionel og håndlavet linkbuilding til spotpriser
Rasmus Lindgren:Jeg vil vove at påstå at dette ikke kan lade sig gøre. At lave en template i Magento er væsentligt mere krævende end man "bare" lige kan få det slicet up automatisk.
Enig, der findes dog flere udenlandske tjenester der tilbyder at lave denne integration. Blandt andet www.psd2html.com www.w3-markup.com mm. Fælles for dem alle er dog at der er en del begrænsninger da de ikke laver om på funktionalitet.Så hvis dit budget ikke er kæmpe stort vil jeg foreslå du allierer dig med en dansk magentogut, og så benytter et af de udenlandske selskaber til at lave det grove arbejde, hvorefter den danske magentogut kan stå for de sidste finjusteringer mm. Det kunne selvfølgelig også være en dygtig udenlandsk magentoperson.
kan jeg slice min psd og "køre" den gennem f.eks. dreamweaver og derefter importere den i magento?
Nej, det kan du ikke. Du skal have en til at gøre arbejdet for dig.
Der findes ingen programmer der kan konvertere et psd-design til et system som f.eks Magento.
Arbejder du som IT- eller webleverandør?
Afprøv vores cloud hosting løsninger med tilhørende API'er og salgsværktøjer. Kontakt mig her eller ring 70 22 29 32.