Iværksætter Debatten Amino
bedømt af 0 Amino'er
Besvaret (Men ikke verificeret) Indlægget har 0 godkendte svar | 2 Svar | 1 der abonnerer på svar

301 redirect - hvornår ryger den gamle url ud af google?

Top 75 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 4.957
Amino Plus
ProfileComplete

Jeg har nu endelig efter noget tid fundet en metode at blokkere for en temp. url som er poppet op i google istedet for mit hovedsite, nemlig:
http://6ba7de768d8582b213bb3493f612f1773d9d4542.web7.temporaryurl.org
Men hvor lang tid skal jeg regne med der går før google opdager min 301 redirect til
http://tapetrykkeriet.dk

Og sletter det midlertidige domæne fra google og sender det rigtige op i søgeresultaterne?

• Amino Karma for indlæg: 5

Alle svar
Top 50 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 11.813
Amino Ekspert
Amino Plus
ProfileComplete

Mellem et døgn og et par uger.

• Amino Karma for indlæg: 3
Top 100 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 3.420
ProfileBelow90

Hej Janus

Dit website svarer med både tapetrykkeriet.dk og www.tapetrykkeriet.dk, du skal nok lige have fikset, så det kun tilgås fra én af de 2 adresser, og så 301-redirecte fra den du ikke bruger som hoved-adresse.

Dit menupunkt "hjem", linker tilbage til din forside som /index.html, den bør kun linket til /  (altså til root på dit domæne).

Du har ikke noget meta description tag, så det er ikke godt at vide hvilken tekst der vil stå i google når dit resultat kommer frem - det bør du få tilføjet (egentlig ligeledes meta keywords, men den er lidt mindre vigtig, men det kan du jo ligeså godt nu du er i gang).

Det var bare lige hvad jeg fandt af seo ting, efter 30 sekunder på dit website - der er sikkert flere ting...

Mvh.
Lars

Programmering og udvikling af CMS.Grafisk hjemmeside design og online markedsføring.

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp og gode råd "

Klik her for at se 24 timers top karmaliste

Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp og gode råd