Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungarbejde.dk vinder fornem iværksætter pris

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ungarbejde.dk vinder fornem iværksætter pris

Vi er utrolig stolte af, at vi igår vandt en meget fornemt iværksætterpris i vores hjemby, Vejle. Med til den fornemme titel hørte en check på 10.000 kr., en glas skulptur samt et diplom overrakt af borgmesteren.

Det er den ypperste hæder at modtage for en virksomhed i Vejle-området. Vi havde ikke regnet med at være med i opløbet, hvorfor det var en stor overraskelse og enorm glæde at modtage prisen. Utroligt at tænke 2 år tilbage, da vi startede med at komme i IDEA-House i Slagteriet, hvorfra vi byggede vores første version af portalen op. Processen fra idé til online er da også kun blevet muligt i kraft af de personer, som har troet på os tre hele vejen.” Udtaler Martin Fabricius, på vegne af Ungarbejde.dk.

http://www.ungarbejde.dk/?page=news_view&id=28

 PS. Synes amino.dk er blevet ret langsom på det sidste!

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:
 PS. Synes amino.dk er blevet ret langsom på det sidste!


Langsom er vist mildt sagt, men nu kommer der i det mindste ikke lige så mange timeout fejl som tidligere, men laaannngsomt går det sku...;)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke!!

 

Fik lige forvildet mig ind på siden da jeg i forvejen har et par jobagenter kørende på jobindex, jobson osv.

 

Jeg synes i mangler muligheden for at man får en e-mail notifikation (jobagent) når der laves et nyt jobopslag inden for nogle visse kriterier - kunne f.eks. være inden for et/flere postnumre og evt. også muligheden for at vælge om det skal være deltid eller fuldtid.

 

Det er i hvertfald den feature der ville gøre at jeg ville blive hængende på jeres side, jeg vil gerne se hvilke deltids jobs der bliver opslået i min by, man vil heller ikke bruge 5 minutter  hist og her lige til at tjekke forskellige sider.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)