Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

label til taske???

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan da ikke passe det skal være så svært at finde det kunstskind, - nu går jeg sq snart aktivt ind i kampen...;-))... Men jeg mener, at hvis du opretter dig som bruger på alibaba.com kan du få lov til at poste "købs-leads" op, - prøv da det.. Så får du producenterne til at henvende sig til dig.. Det er  længe siden jeg semg prøvede, men fik overraskene god respons, - men meget fra kina/østen selvom jeg havde skrevet jeg kun søgte europærinke leverandører. Jeg mener det var på alibaba jeg gjorde det, - ellers skriv igen, så skal jeg undersøge det nærmere...

Lyder som en god ide med gummi-hangtags, - passer godt i stilen tror jeg, - vil du så hænge dem i en kæde omkring hanken/håndtaget - eller hvad det nu hedder?!?!

Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Nu er det altid et problem, når man ikke kender antallet og det beløb som man vil bruge på det.

For man kan lave alt fra et silketryk, til et skilt. Silketryk er absolut ikke noget problem på det produkt, hvis jeg må være så fri.

Men spørgsmålet er hvad det skal signalere. For man kan hurtigt lave nogle skilte, som enten er ætset i messing, alu eller stål og farvelagt(farve i det ætsede område, vil sige logoet), og lakeret der sikkert vil holde tasken ud. Man kan også lave dem graveret, det også i forskellige gummi materialer. Eller skilte med anodiserings farve, en farve som ligger sig i det anodiseret lag i aluminium. Her kan man så også indfarve aluminiumet i nogle grundfarver.

Hertil kommer så varmeprægning, det enten blind, eller med en farve folie. Som er meget typisk inden for skind industrien. Bare tage punge eller tasker.

/Kenneth

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke forstår ret meget af det du skriver Kenneth...  ;-)

Jeg ønsker bare en label på mine tasker, på en måde der er let, billig og nydeligt. Der skal ikke være de store armbevægelser på det, da det henvender sig til ældre mennesker......

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe Nygaard Gulbæk:

Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke forstår ret meget af det du skriver Kenneth...  ;-)

Det er også iorden. Var bare for at give lidt vinkler på det. Da jeg tumlede lidt i blinde, angående pris og design.

Men det billigste, må nok være at få graveret nogle messing eller gummi labels. Husk så lige at messing skiltene skal lakeres, da de ellers kommer til at se farlige ud.

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

...;-)... Kan godt forstå du bliver forvirret Dorte, .- en masse teknisk snak som for dig er unødvendig, som designer af taskerne.. Det der må være vigtigt for dig, - er hvordan du ønsker det skal se ud, og hvilket udtryk du ønsker at give taskerne, - og så skal du finde nogle pålidelige samarbejdspartnere der kan hjælpe dig med at få det til at se ud som du ønsker.. Og de links jeg gav dig før arbejder professionelt med det hver eneste dag, hvis det er noget som skal "monteres".. Mht præg/gravering vil producenten af metervaren formentligt kunne hjælpe dig.. direkte tryk er jeg fortsat i tvivl om, grundet den glatte overflade, og om det kan tåle varmefixeringen, - men Kenneth siger noget andet..;-).. Så det skal da komme an på en prøve.. for måske det kan lade sig gøre, men hvor længe holder det så...:S

mvh/ Ulrik

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

måske man kan få et mærke/label med klister på bagsiden spm man kan klistre udenpå i hjørnet på tasken.

Det skal bare være i et materiale der kan tåle vand.

 

Mvh

Dorthe

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du er interesseret i sådan nogle metalmærker, så har jeg en aftale med et godt støberi i øst europa som laver dem til en overkommelig pris.

Du kan skrive til mig på: Janus@lindau.dk, hvis du er interesseret i dem.

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg i hverttilfald.

Jeg har sendt dig en mail.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)