Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af nyt produkt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino,

jeg overvejer at gå i gang med at importere et nyt form for kosttilskud.

mit spørgsmål drejer sig omkring "eneforhandling" af et nyt produkt. dvs det er ikke et agentur, men et produkt der ikke tidligere er blevet markedsført i danmark. producenten er fra holland, hvor produktet bliver solgt i et mindre omfang. hvordan griber man det an mht at få eneforhandling i dk, eller evt skandinavien, her tænker jeg ifht producenten. har ikke tidligere prøvet denne form for forretningsform ?

mvh

J2 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du vil tage, er jo agenturet i DK eller Skandinvien... Så nemmeste måde er at kontakte producenten, og fremlægge dine planer angående produktet. Dertil sige, at du vil have agenturet, således at du kan fokusere 100% på opgaven...

De fleste producenter har nogle kontrakter og betingelser, når de indgår sådanne samarbejder.

Dog bør du starte med at tjekke, om produktet er lovligt til salg i DK... Kosttilskud er en broget branche både med gode firmaer, men også mange uærlige firmaer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)