Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK er så stolte af at være velfærdsstat at de tvinger folk på kontanthjælp!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

PJEDSTED:

Tænk over hvor mange skattekroner der finansierer politikernes million pensioner og lønninger, dyre middage, luksusferie med privatfly , overnatning på luksushoteller til 50.000 kr pr overnatning etc. etc. etc på vores regning..

Gør hvad der skal til for at du får den busbillet hvis ikke de giver dig den frivilligt.

 

 

Der er mere end en politiker der har  fået sin straf for dette luksusliv , som ingen steder høre henne i et velfærds samfund , hvor man er fælles omalle  tingene

Et godt arbejde skal også belønnes og det er ikke let at være folkevalgt politiker alle 5 millioner dansker har man på sin samvittighed når man træffer en beslutning , så jeg synes kun det er  okay  at de får en løn plus 500.000 kr. ellers ville de folkevalgt ikke stille op der havde de nødvendig egenskaber til at udføre jobbet som politiker

Spørgsmål til tråd starter

hvor langt er der præcist fra din bopæl til udannelse stedet , er det fuldstændigt umuligt at cykle eller gå , for det er jo kun et 4 zoners kort ? For vis det max 20 km er det jo ikke umuligt at cykle og tænk på alt den friske luft og motion du får og tænk positivt på motion du får og du er kommet ind på din drømme udannelse .

tænkt positivt vidst du cykler sider du ikke i et proppet tog eller bus.

Stort Tillykke med du kommet ind på dit drømmestudiet  tråd starter Smile

 

Det er heller ikke nemt at være kasseassisten i Bilka når man hver dag skal høre på sure kunder..

Sætter man deres million gage ned, så vil man få måske få politikere der interesserer sig for politik og ikke berømmelse og rigdom.

 

 

 

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Cleocatra:

Hej Mikael :-)

Det er umuligt at cykle pga. mit knæ. Efter 2km er det som regel i spasmer af en eller anden grund lægerne ikke kan finde ud af så det ville faktisk være hurtigere for mig ta gå *LOL*  -Det er som om der sidder en nerve fast som spasser muskler af, og det gør ondt og kilder og klør i knæene på samme tid. SÅ irriterende!Løb går det bedre, men jeg skal passe på ikke at træde forkert.

Uddannelsen er ca. 27km væk. Med masser af bare strækninger hvor vinden har frit spil. Jeg er kke typen der kan lide at sidde i sved en hel dag, men har da overvejet om rollerblades kunne være en mulighed, i hvert fald noget af strækningen på tilbagevejen til at begynde med, medmindre at jeg får flyttemuligheder. Så derfra kan jeg måske en dag tage hele strækningen?

Under 24 timer til at træne og med hensyn til sne etc. sidste lørdag havde jeg ikke kunne nå det.

Jeg kunne måske have skaffet andre muligheder, men under 24 timer senere, og ingen idé om hvornår deres fredag slutter og jeg skal afsted lørdag morgen.... Så kan du kalde mig nok så egostisk, doven, og dum, men jeg nægter at gamble stort med en uddannelse når jeg er én underskrift på opsigelse af virksomhed fra at lande på kontanthjælp.

Desuden er min pointe lige så meget det samlede perspektiv i den måde kommunen (staten... deres regler...) håndterede det.

Hyg!

~*Louise

 

Hej Cleocatra

Meget og meget undskyld det vidste jeg ikke , men folk er bare lud dovne normalt og vil bare have penge og penge af offentlige uden lave noget som helst selv derfor får vi større og større skat

Alle enhver kan have en fysisk skavank der umuligere gøre at man bare kan cykle en lille tur på 20-30 km eller løbe det , ellers er det normalt bare motivation man mangler og vilje og du bare skal tage dig samme , og tage dig den tid det går ekstra .

Vidste ikke det var præcist 27 km , meget undskyld , havde ikke læst det hele.

Håber nogle kan give dig nogle gode råd hvordan , du hurtigt kan få støtteSmile

hej Pjedsted

Du læser vidste for meget ekstrabladet og dem der har snydt har fået deres straf  ,

nogle i samfundet tjener mere end andre sådan vil det altid være , alle synes de fortjener mere og hvor er uretfærdigt for en selv , for jeg knokler så meget  , sådan er det bare

normalt er det pga. af viden og uddannelse at der er forskel på løn i vores samfund

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Cleocatra:

Jette Frederiksen:
Kommunerne tænker kun kassetænkning.  Man skal bare læse om de mange sager om ulovlig sygedagpengestop.

HA! jeg fik et stykke papir af dem vedr. det der med revisor godkendt regnskab...

En pæn retssag-konklussion, så pga. et styks bitch blev reglerne lavet om, så vidt mine begrænsede evner til at læse pragraffer forstod det... Der stod så ikke en METER om at kendelsen lød på revisor noget som helst, men alligevel blev jeg fortalt at al dokumentation for hvorfor og hvordan stod i det papir...

 

Hej CleocatraSmile

Tillykke!

Mht. din sag, er jeg begyndt at ro, at  det er forskellige regler.

Jeg hører under andre¨regler end du.

De regler du er under, er for unge under 25 år, og du er under  uddannelelse.Wink

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

Sætter man deres million gage ned, så vil man få måske få politikere der interesserer sig for politik og ikke berømmelse og rigdom.

Jamen, så må du jo belønne Enhedslisten med din stemme, næste gang. De er af samme overbevisning og tager da også kun selv lønninger på 22.000 kr.  Resten spytter de i partikassen.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en der gider læse mit indlæg på side 2  Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Jeg synes det er ulækkert at 2 kvinder der driver  webshops og har professionelle karrierer kan bifalde prostitution for et klippekort, uanset hvor uenig eller enig man måtte være omkring trådstarters indlæg.

Man kan så sige at det fede ved Amino er, at tingene kommer på Google så indkøberne i Københavns Kommune måske får syn for sagn når en af deres leverandører opfordrer til prostitution for transport.

Jeg skal nok lige tænke lidt over den, at en del af den skat jeg betaler i Københavns Kommune går til køb af ydelser hos en leverandør der bifalder prostitution på det niveau.

 

Jeg bor "heldigvis" ikke i København, men vil da gerne starte bilen for et blowjob. Så hvis de damer er i Jylland og mangler et lift, så send gerne en PB Stick out tongue

Til trådstarter vil jeg bare sige held og lykke med uddannelsen! Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

 I øvrigt er det ikke kun i det offentliges interesse at du får dig en uddannelse - det er også i din egen interesse - i sær fordi kontanthjælpen skal betales tilbage igen.... så det er altså kun et lån du er i gang med at bruge af.

 

 

Forstår ikke helt hvad du mener.. Kontanthjælp er vel ikke et lån, men en ydelse for arbejdsløshed etc. til dem i der har brug for dette i en periode, og som ikke skal betales tilbage, eller hvad?

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

 I øvrigt er det ikke kun i det offentliges interesse at du får dig en uddannelse - det er også i din egen interesse - i sær fordi kontanthjælpen skal betales tilbage igen.... så det er altså kun et lån du er i gang med at bruge af.

 

 

fejl

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

fejl igen, sorryWink

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael :-)

Jeg er altså ik sur eller noget... :-)

Mikael christiansen:
Vidste ikke det var præcist 27 km , meget undskyld , havde ikke læst det hele.

Skrev ca. 27km... Det vejskilt lige udenfor byen siger vidst 24km, som jeg går ud fra gælder til Centrum af studiebyen hvor rutebilsstationen ligger... Så ca. 2,5 derfra til skolen, som liggeri den modsatte ende end hvor jeg kommer fra, ifølge KRAK's ruteplan. -Og der er ca. 1km ud af denne by fra busstationen. Altså ca. 27 :-)

Mikael christiansen:
Meget og meget undskyld det vidste jeg ikke , men folk er bare lud dovne normalt og vil bare have penge og penge af offentlige uden lave noget som helst selv derfor får vi større og større skat

Jeg har lånt satans mange penge af mine stakkels forældre for at slippe for systemet igen... De 3-4 første måneder sidste år kunne jeg heldigvis overleve på feriepenge + sidste løn etc, og da jeg heller ik var i a-kasse, så endte jeg faktisk med selv at betale et regskabskursus som bedre kunne udvidde mine jobansøgninger til at inkludere kontorer etc. men hjalp INTET!!! I efteråret tog jeg en HG for studenter for at blive dekoratør, men fandt ud af jeg havde præsteret at misinformere migselv... men HG gjorde i hvert fald regnskabskurset spild af penge og energi!!!!!!! *hyl*.. ca 1,500kr inkl. bøger nåede jeg at pumpe i det kursus...

Jeg laver noget, men det bliver ikke godt og ret meget omsonst når det ikke er konstruktivt og udført med frustration og desperation :-(  DET er min største hindring og stopklods. For mig lykkes ting når der er ro! -Derfor mit tidligere spørgsmål om jeg må bruge disse indlæg til at vise folk i min omgangskreds, som er meget i retningen af dem du beskriver, så det forhåbentligt skaber den ro, skulle der opstå "urolige" situationer igen. Jeg har overvejet at lave en thread om dette... Folk der ikke laver andet end at fodre ens hjerne med taber indstillinger!   

Men jeg har så fundet ud af at I mennesker faktisk er rigtig gode til at støtte mig i rigtig indstilling, så nu ved jeg hvor jeg skal vende mig hen når jeg skal ha elimineret negativ tænkning ;-)

Hyg!

~*Louise

creatastica

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)