Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK er så stolte af at være velfærdsstat at de tvinger folk på kontanthjælp!

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Jette Frederiksen:
Jeg synes også at det er uværdigt at man skal ned på knæene og tigge og bé, før man får noget hjælp.

Hvis de stegte duer kom flyveden gennem luften helt af sig så ville det jo være nemmere.

Der er noget fundementalt jeg ikke forstår, det er surreal det som skrives her, hvordan h....e kan man brokke sig over at man skal på knæ når man vil have noget gratis.

Hey søde, hvis du vil have noget gratis, uden at betale, så du må krybe på dine knæ, sådan er livet desværre skruet sammen --- tror jeg nok.

 

Hej PeterSmile

Det har du nok ret i.

Men i dagens Danmark er man nød til at selv kende de forskellig love og paragrarfer, eller være medlem af fora, der kender dem.

Kommunerne tænker kun kassetænkning.  Man skal bare læse om de mange sager om ulovlig sygedagpengestop.

Det her blev vist lidt off topic.

Så tilbage til emnet!

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk over hvor mange skattekroner der finansierer politikernes million pensioner og lønninger, dyre middage, luksusferie med privatfly , overnatning på luksushoteller til 50.000 kr pr overnatning etc. etc. etc på vores regning..

Gør hvad der skal til for at du får den busbillet hvis ikke de giver dig den frivilligt.

xxx

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da noget af en udtaelse Pjedsted. Har du været inde Ekstra Bladet's hjemmeside :-)?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Tænk over hvor mange skattekroner der finansierer politikernes million pensioner og lønninger, dyre middage, luksusferie med privatfly , overnatning på luksushoteller til 50.000 kr pr overnatning etc. etc. etc på vores regning..

Gør hvad der skal til for at du får den busbillet hvis ikke de giver dig den frivilligt.

 

 

Der er mere end en politiker der har  fået sin straf for dette luksusliv , som ingen steder høre henne i et velfærds samfund , hvor man er fælles omalle  tingene

Et godt arbejde skal også belønnes og det er ikke let at være folkevalgt politiker alle 5 millioner dansker har man på sin samvittighed når man træffer en beslutning , så jeg synes kun det er  okay  at de får en løn plus 500.000 kr. ellers ville de folkevalgt ikke stille op der havde de nødvendig egenskaber til at udføre jobbet som politiker

Spørgsmål til tråd starter

hvor langt er der præcist fra din bopæl til udannelse stedet , er det fuldstændigt umuligt at cykle eller gå , for det er jo kun et 4 zoners kort ? For vis det max 20 km er det jo ikke umuligt at cykle og tænk på alt den friske luft og motion du får og tænk positivt på motion du får og du er kommet ind på din drømme udannelse .

tænkt positivt vidst du cykler sider du ikke i et proppet tog eller bus.

Stort Tillykke med du kommet ind på dit drømmestudiet  tråd starter Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Mit indlæg hér i morges var det sidste jeg foretog mig, inden jeg segnede om, efter at have arbejdet hele natten

Hehe, meget godt at vide, at man ikke er den eneste, der liiiige skal tjekke Amino, selvom man er banketræt :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone :-)

Tak for dit svar.

Hehe, jeg læste mit første indlæg igen, og kan faktisk godt se der mangler meget vigtige infos for at sikre forståelsen i den :-)

Det var ikke decideret svært som i "svært" da jeg først havde snakket med min job-konsulent, da gav mig helt ret i at jeg sku losses ud ASAP. Jeg krymper mig bare ved tanken om hvad der kunne være sket hvis jeg havde været mere fattet og IKKE gået i panik, for jeg er faktisk ikke 100% sikker på at jeg så havde nået det...

Og nu kender har jeg efterhånden en del afslag liggende, så jeg ved hvor shit markedet er. Man er oppe mod 100-200 andre om én stilling! Når jeg tænker ud over mit eget stress, så kan jeg se en masse virksomheder i vækst og med potentiale pga. disse regler der måske lukker ned pga netop den virksomhedsregel, og det er for satan dem der skal give de arbejdsløse jobs!

Lone S. Hansen:
Tillykke med at du er kommet ind på din drømmeuddannelse. 

Takker :-)

Hyg!

~*Louise

creatastica

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael :-)

Det er umuligt at cykle pga. mit knæ. Efter 2km er det som regel i spasmer af en eller anden grund lægerne ikke kan finde ud af så det ville faktisk være hurtigere for mig ta gå *LOL*  -Det er som om der sidder en nerve fast som spasser muskler af, og det gør ondt og kilder og klør i knæene på samme tid. SÅ irriterende!Løb går det bedre, men jeg skal passe på ikke at træde forkert.

Uddannelsen er ca. 27km væk. Med masser af bare strækninger hvor vinden har frit spil. Jeg er kke typen der kan lide at sidde i sved en hel dag, men har da overvejet om rollerblades kunne være en mulighed, i hvert fald noget af strækningen på tilbagevejen til at begynde med, medmindre at jeg får flyttemuligheder. Så derfra kan jeg måske en dag tage hele strækningen?

Under 24 timer til at træne og med hensyn til sne etc. sidste lørdag havde jeg ikke kunne nå det.

Jeg kunne måske have skaffet andre muligheder, men under 24 timer senere, og ingen idé om hvornår deres fredag slutter og jeg skal afsted lørdag morgen.... Så kan du kalde mig nok så egostisk, doven, og dum, men jeg nægter at gamble stort med en uddannelse når jeg er én underskrift på opsigelse af virksomhed fra at lande på kontanthjælp.

Desuden er min pointe lige så meget det samlede perspektiv i den måde kommunen (staten... deres regler...) håndterede det.

Hyg!

~*Louise

creatastica

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Stort Tillykke med du kommet ind på dit drømmestudiet  tråd starter

-Og mange tak for supporten :-)

creatastica

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Casper:

Det var da noget af en udtaelse Pjedsted. Har du været inde Ekstra Bladet's hjemmeside :-)?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

 

Nej jeg ved bare hvor bund-korrupt DK er.... :-)

 

xxx

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jette Frederiksen:
Kommunerne tænker kun kassetænkning.  Man skal bare læse om de mange sager om ulovlig sygedagpengestop.

HA! jeg fik et stykke papir af dem vedr. det der med revisor godkendt regnskab...

En pæn retssag-konklussion, så pga. et styks bitch blev reglerne lavet om, så vidt mine begrænsede evner til at læse pragraffer forstod det... Der stod så ikke en METER om at kendelsen lød på revisor noget som helst, men alligevel blev jeg fortalt at al dokumentation for hvorfor og hvordan stod i det papir...

 

creatastica

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)