Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK er så stolte af at være velfærdsstat at de tvinger folk på kontanthjælp!

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Jeg håber da ikke at du tager alt hvad du hører bogstaveligt - men hvis det er tilfældet, så er det sikkert god underholdning Skype-Smile

Hører? - jeg læser det sort på hvidt.

Jeg håber at folk der biflader Lones indlæg lige tænker over om det er den type svar man giver folk der har behov for at komme af med lidt frustration.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Og så er der nogen der aldrig vil vænne sig til at nogen, der i den grad tjener penge på det offentlige ved designs af hjemmesider, opfordrer til at en kvinde prostituerer sig af nød.

Det har da intet med hinanden at gøre Indifferent Hvis kommunen skulle vælge samarbejdspartnere ud fra hvad deres holdninger og meninger var - så er jeg bange for at de skulle lave alt arbejdet selv....... Jeg kunne forstå hvis Lone rent faktisk var i gang med at udføre ovennævnte som sit erhverv - men det tvivler jeg nu på Skype-Wink

Men jeg vil nu lade hende selv kommenterer det hvis hun gider (hun sover garanteret Skype-BigSmile)

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er det den lokale kaffe klub der har komsammen det er i kan fortælle hinanden  dygtige i er til at holde gang i selskabet herinde.

Men jeg synes ikke det er særligt seriøst over for dem som rent faktisk godt kunne bruge en hånd eller et råd?

Preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Helle - houseofkids.dk:
Vi har vænnet os til Lones heftige kommentarer Skype-BigSmile Hun holder ofte liv i debatterne herinde - så man keder sig sjældent hvis hun er med indover....

Og så er der nogen der aldrig vil vænne sig til at nogen, der i den grad tjener penge på det offentlige ved designs af hjemmesider, opfordrer til at en kvinde prostituerer sig af nød. Man kan til nød overse at hun vil provokere med sin animationer af mennesker der knepper dyr, men den kommentar om prostitution er så usmagelig, at det er heldigt den er skrevet på en søndag.

Alle og enhver laver lidt humor engang imellem ellers bliver dette forum kedelig og vidste jeg kommentere alle kommentar , hvor der er spøjs humor på , jeg har engang imellem lyst , med gør det ikke fordi,  alle og enhver er alle forskellige mennesker , med forskellige holdninger og humor 

 Det er en svær ting at diskutere , for der er intet facit på hvad humor er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Helle - houseofkids.dk:
Det har da intet med hinanden at gøre Indifferent Hvis kommunen skulle vælge samarbejdspartnere ud fra hvad deres holdninger og meninger var - så er jeg bange for at de skulle lave alt arbejdet selv.......

Det kan jeg i allerhøjeste grad love dig for har noget med hinanden at gøre, men vi kan da forhøre os hos en inde på Københavns Rådhus og se om de deler synspunktet eller? For finder politikerne det ok at en af deres leverandører opfordrer til prostitution for klippekort, så må man jo bare acceptere det og sætte sit kryds et andet sted i fremtiden.

Hendes holdning er én ting og den kan hun have og der kan man så være enig eller ej.

Men når hun på den måde som leverandør til det offentlige, angiver prostitution som en mulighed for transport til en uddannelsesinsitution for at aflevere en tilmelding til stuide i et samfund der lægger vægt på uddannelse, så knækker filmen når hun I sin signatur har sine virksomheder listet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:
Men jeg synes ikke det er særligt seriøst over for dem som rent faktisk godt kunne bruge en hånd eller et råd?

Hej Preben

Jeg tror at trådstarter havde brug for at komme ud med en frustration, og det gjorde hun så ved at skrive et indlæg der blev kommenteret.

Når man skriver så kontroversielt et svar som Lone gør, så kan man forvente der kommer reaktioner. Sådan er debat fora nu engang og det kommer aldrig til at ændre sig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Jeg synes det er ulækkert at 2 kvinder der driver  webshops og har professionelle karrierer kan bifalde prostitution for et klippekort, uanset hvor uenig eller enig man måtte være omkring trådstarters indlæg.

Takker for opbakningen omkring min afstandstagen fra den kommentar :-)

-Jeg var nu mere personligt chokeret over at "halbal" og "prostiution" landede i samme post! Halbal er nu idag for de 12-16 årige... Nu er det med "kontanthjælp" og uddannelse ret afslørende i at jeg ikke er mindreårige, men der er mindreårige Amino brugere så vidt jeg er orienteret?

Hyg!

~*Louise

creatastica

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Trådstarter havde brug for at rase ud over systemet. Det betyder jo ikke at alle skal give ret og trøste. I sær ikke hvis man ikke er enig... Dette er et debatforum - og dermed har alle lov til at ytre deres meninger og debattere emnerne.

Jeg har alt respekt for at man har brug for systemet hvis man eksempelvis er syg eller ikke magter selv at komme videre - det er netop der hvor der er brug for en hjælpende hånd. Så jeg er bestemt ikke uden følelser eller mener at alle mennesker bare skal klare sig selv.

Når det så er sagt, så oplever jeg også ofte at nogle mennesker forventer at blive båret frem, og at det offentlige skal betale for alt og hjælpe med alt. Det var sådan jeg læste trådstarters første indlæg. At det så efterfølgende viser sig at hun rent faktisk ikke er en af den slags - det er jo så bare rigtig dejligt. Jeg har stor respekt for den måde hun kommenterer samtlige svar på - på en saglig og forklarende måde.

Derudover så har vi bare alle sammen forskellige måder at skrive på, og forskellig former for humor eller mangel på samme. Nogle er meget direkte og andre pakker tingene pænt ind.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Lagersalg123 - JEN:

Jeg synes det er ulækkert at 2 kvinder der driver  webshops og har professionelle karrierer kan bifalde prostitution for et klippekort, uanset hvor uenig eller enig man måtte være omkring trådstarters indlæg.

Man kan så sige at det fede ved Amino er, at tingene kommer på Google så indkøberne i Københavns Kommune måske får syn for sagn når en af deres leverandører opfordrer til prostitution for transport.

Lagersalg:

Tror faktisk, at du kunne trænge til et BJ. Hold fast, hvor er du mavesur. Op med humøret.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Helle - houseofkids.dk:
Det har da intet med hinanden at gøre Indifferent Hvis kommunen skulle vælge samarbejdspartnere ud fra hvad deres holdninger og meninger var - så er jeg bange for at de skulle lave alt arbejdet selv.......

Det kan jeg i allerhøjeste grad love dig for har noget med hinanden at gøre, men vi kan da forhøre os hos en inde på Københavns Rådhus og se om de deler synspunktet eller? For finder politikerne det ok at en af deres leverandører opfordrer til prostitution for klippekort, så må man jo bare acceptere det og sætte sit kryds et andet sted i fremtiden.

Hendes holdning er én ting og den kan hun have og der kan man så være enig eller ej.

Men når hun på den måde som leverandør til det offentlige, angiver prostitution som en mulighed for transport til en uddannelsesinsitution for at aflevere en tilmelding til stuide i et samfund der lægger vægt på uddannelse, så knækker filmen når hun I sin signatur har sine virksomheder listet.

 

Du har vidste ikke samme humor det kan jeg godt forstå , det er okay , dette er en ikke debat om  prostitution længere er den vidste ikke

Du forstår bare ikke denne humor og humor kan man ikke diskuteres længere er den vidste ikke , hun kommer med godt indlæg herpå en kedelig mørk søndag uden sollys og får et godt smil på , når ser den gode humor , at du ikke har samme humor er okay.

Med skulle vi ikke i gang med at hjælpe , med nogle spare råd , evt. hvad og hvordan hun beder kommune om hjælpe eller på måde  anden kan klare sig udad denne krise

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)