Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino'er,
Jeg har brug for jeres råd til, hvordan jeg kan markedsføre min nyopstartede klinik indenfor Hypnose og Healing på billigste måde. Gerne gratis da pengene er små.
Min kundegruppe er et bredt udsnit af befolkningen der ønsker behandling indenfor ovenn. (se min hjemmeside www.sindetsenergi.dk).
Søgeoptimering, pressemedd. fortsæt med gode/utraditionelle ideer...
Ser frem til jeres gode ide'er
Jeanette WintherNLP-Hypnoseterapeut/Reiki-Healer
Hjemmeside: www.sindetsenergi.dk
Google AdWords og Facebook annoncering målrettet mod Køge og omegn. Det er ikke gratis, men du kan komme igang for ganske få penge.
Lav en pressemeddelelse til den lokale avis. Giv dem som modydelse f.eks. tre stk. gavekort til behandling som der kan trækkes lod om blandt læserne.
Hej Jeanette
De områder du selv nævner er særdeles brugbare og effektive ved opstart af virksomhed, især når man skal kigge på økonomi mv. Søgemaskineoptimering og brug af pressen kan jeg kun varmt anbefale. Måske skule du også kigge på adwords i Google.
Jeg selv har i mange år arbejdet med "små" budgetter og har altid måttet finde "billige" udveje for at få profileret de virksomheder som jeg har været ansat i.
Jeg har erfaring i såvel søgemaskineoptimering og Google Adwords og jeg kan også hjælpe med at skrive pressemeddelser mv. Mange gange er det også et spørgsmål om at være kreativ:-)
Skriv endelig hvis du vil høre mere.
Mange hilsnerHilaire Marketing
André Hilaire
Mobil: 60789499
Tak for dit svar. God ide at målrette til Køge-området via Google og Facebook, og det er heller ikke i den dyre ende.
Tak for svaret - god idé med gavekortene i pressemedd.
Hej André,
Tak for dit tilbud. Jeg bliver altid så glad når folk tilbyder deres hjælp på denne mådeJeg har noteret mig din besked.