Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil tjene penge på verdens fattigste! Er det i orden?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ved at udrulle ihope.dk, og kunne i den forbindelse godt tænke mig at høre lidt om moral og etik i den forbindelse. For økonomisk er mit mål at tjene penge på websitet. Pengene tjener jeg pr. sigup jeg sender videre til WWF eller de andre nødhjælpsorganisationer.

Det kunne være spændende at høre jeres holdninger til det.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ik se noget forkert i det tværtimod... Om de forskellige organisationers markedsføringsbudget bliver brugt på dyre TV reklamer eller dette, giver vel det samme resultat i sidste ende... Det er kun et spørgsmål om,  i hvilke lommer pengene ender!

Desuden er din side No cure No pay! Med andre ord så er de sikker på, at tjener du penge, så er det fordi du reelt samler noget ind!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Jeg er ved at udrulle ihope.dk, og kunne i den forbindelse godt tænke mig at høre lidt om moral og etik i den forbindelse. For økonomisk er mit mål at tjene penge på websitet. Pengene tjener jeg pr. sigup jeg sender videre til WWF eller de andre nødhjælpsorganisationer.

Det kunne være spændende at høre jeres holdninger til det.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Hej

Jeg checkede lige www.ihope.dk , og ud fra det umiddelbare indtryk har jeg ingen problemer i denne forbindelse.Yes

Synes faktisk idéen er god med at samle de forskellige organisationer på én hjemmeside i.f.m. indsamlinger/donationer. Big Smile

Hilsen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er helt okay..

Jeg forstår dog ikke helt det med indsamling..der er 3 partnere der skal have penge for det og ikke frivilligt som dem der går ud og indsamler gratis..

Tænkte meget over det da dansk rødekors havde den kampagne med GIV EN GED eller 300,- og der fik vi affiliate partnere over 100 kroner af dem... lidt frækt

 

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt iorden og det er fint at hjælpeorganisationerne herhjemme har fået øjnene op for affiliatemarketing. Jeg tror det giver en bedre konvertering end f.eks. TV reklamer. I f.eks. England har hjælpeorganisationerne brugt affiliatemarketing i mange år, så det er bare Danmark der halter lidt bagefter. Iøvrigt får både Mimi Jacobsen og Jørgen Poulsen også en rigtig god løn for at gøre gode gerninger Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis.com:

Synes det er helt okay..

Jeg forstår dog ikke helt det med indsamling..der er 3 partnere der skal have penge for det og ikke frivilligt som dem der går ud og indsamler gratis..

Tænkte meget over det da dansk rødekors havde den kampagne med GIV EN GED eller 300,- og der fik vi affiliate partnere over 100 kroner af dem... lidt frækt

 

Mikkel

 

Der er faktisk nogle af hjælpeorganisationerne der betaler løn til deres indsamlere, da de ikke kan skaffe nok frivillige.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé og jo flere der besøger nødhjælpsorganisationernes hjemmesider, jo bedre...... intet er gratis, de bruger jo millioner på andre kampagner og reklameflyers, jeg tror heller ikke trykkeriet har lavet dem uden fortjeneste ;-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jeg glad for at høre, så vil jeg arbejde markant videre med websitet. Skabe nogle gode artikler, sætte formularen ordentlig op, og lave en god gang linkbuilding.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen synes jeg godt om - uden tvivl. Om der er penge i det ved jeg ikke, men herfra skal du udelukkende have held og lykke til at prøve.

Hvis jeg lige må ha' lov til at kneppe fluerne; Det hedder en måned og ikke en månede


For øvrigt skal du være velkommen til at kontakte mig omkring skriv af artikler og den slags. Det har vi (ja vi er skam flere) rigtig godt styr på.

 

// Simon

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg synes ligesom de andre, at det er en rigtig god idé, og jeg kan ikke se noget forkert i det. Jeg synes nærmere, at du gør en god gerning.

Held og lykke med projektet!

Mvh Alexander

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)