Køb et Amino Sponsorlink
Jeg har lige rullet det her website ud: http://magas.dk/ og vil gerne have lidt feedback på opstillingen af magasinerne.- Er felterne relevante, kan jeg skære noget fra, eller tilføje andre?- Er sorteringen god nok - pris/magasin?Der vil ca. komme 15 andre tilbud på, løbende.Med venlig hilsenCasper Schneider
Hej Casper
Jeg synes, den er dejlig enkel og overskuelig.
Men hvis jeg var dig, ville jeg fjerne nr. 2 kolonne fra højre. Jeg synes det er lidt forvirrende med 2 hold priser.
Vh. Jette
Ps:
Jeg ville også fremhæve kolonnen med "antal", så at kunderne tydelig kan se, hvor mange de får til den pris.
Læs alt om rejser og ferier her!
Jeg sælger også smykker.
Hej Casper,
Det er nemt og overskueligt - men måske bladforsiden og et billede af gaven vil give et størrer salg.Det er samme måde som de gør hos fx. Forlaget Benjamin, billeder af bladene og klikker du på bladet kommer den gave der følger med.
DBH Martin, Vinther & Co.
Hej Jette,
Det var selv den tanke jeg gik med, havde på et tidspunkt et SPAR felt med også, og så var der lige pludselig 3 tal/priser man skulle forholde sig til. Jeg vil fremhæve antal feltet, fjerne porto feltet og evt. have en pris. pr. magasin felt (i stedet for porte) - hvordan lyder det?
Med venlig hilsenCasper Schneider
pas nu på med for mange tilbud på en side lige under hinanden , du regner med 15 mere , så mister man overblikket ,
Det er lidt svært at samle sig om hvad der stå øverst og nederste på side lav evt. en kategori oversigt og hver kategori . Kan man igen se porto samlet pris mv. dette ville gøre , det mere læse venligt .
stripper ,danser , modeller til polterabend fester diskoteker strip tease når det er bedst bestil strip på hjemmeside er der gratis strip video og billeder af stripper book striptease og bestil gratis strip tilbud idag"
Vinther: Jeg tror jeg laver en mellemløsning af dit forslag med bladforsiden.
Mikael: Du har ret, jeg kategori indeler det: Kvinder, Sport, Mænd etc.
Casper: Hej Jette, Det var selv den tanke jeg gik med, havde på et tidspunkt et SPAR felt med også, og så var der lige pludselig 3 tal/priser man skulle forholde sig til. Jeg vil fremhæve antal feltet, fjerne porto feltet og evt. have en pris. pr. magasin felt (i stedet for porte) - hvordan lyder det? Med venlig hilsenCasper Schneider
Det lyder som en god ide, for kunderne ser jo portoen, når de bestiller margasinerne.
Hvis det ikke virker, så kunne du evt. fjerne "pris per margasin" og erstat med et Spar felt senere.
Men jeg synes du skal prøve med det første, og se hvordan det går.
Flot og overskueligt synes jeg.
Men hvorfor har du mon lige valgt et parketgulv som baggrund? Egentlig giver det en rolig baggrund, synes jeg, men symbolikken i det er måske lidt skæv.
Mange hilsener
Oliver
Oliver Prehn - Simpel3D 3D Produkt Foto og 3D Billeder
Hej Casper.
Jeg syntes at det er en rigtig flot side, og held og lykke med at tjene penge på den ;-)
Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen
ved BT og Berlingske er der sneget sig fejl ind under periode, månede --> måned.
//Jonas